hallo allemaal, had net een forum geplaatst over onze zwangerschap. Helaas hebben we het vandaag verloren..
Wat rot meid, sterkte! Even off-topic, voor vragen etc. over zwangerschappen en alles wat daarbij hoort kan je beter een onderwerp aanmaken in 1 van de gedeeltes die daarvoor bedoeld zijn ipv in de lounge.
Hoe zit dit? Je schrijft vanmiddag net dat je hoopt op een zwangerschap en dat je 4 dagen overtijd bent en bruine afscheiding verliest? En even later ben je 25 weken zwanger? Ennu heb je "het" verloren? Wat is dit? Als je je kindje verliest bij 25 weken, spreek je mijns inziens over je kindje en niet over "het". Alle berichten zijn overigens rond dezelfde tijd gepost, dus raar dat een ander dan stiekem gebruik maakt van jouw account.....
Huh wat Las net wel een ander topic met bruinverlies hier in de lounge dus dacht die heb vlak daarna een positieve test gekregen en is t toch misgegaan. . Sneu natuurlijk .maar 25 weken? Ff lezen
Lees dit: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/473421-helaas.html En dit: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/473411-verlies-bruine-afscheiding.html En dan ook nog dit topic in de Lounge. Allemaal rond dezelfde tijd gepost.
Hallo mensen, even voor alle verwarring. dit account hebben we in overleg met 6 vriendinnen aangemaakt vandaag. wij kennen elkaar door moeilijk zwanger wordende vrouwen site en hadden al een tijdje dat we allemaal aantal vragen hadden. kwam 1 van ons op het idee om op een site als deze een account aan te maken, maar een beetje onnozel allemaal verschillende accounts. deze berichten zijn dus door 2 verschillende vriendinnen geplaatst. helaas is de één vannacht bevallen van een doodgeboren kindje na 25 weken en de ander is hopelijk in verwachting Ook een vriendin die voor 2 weken terug een kindje met 9 weken is verloren. Excusses voor de onduidelijkheid. Hopelijk is het zo wat duidelijker.
Het is mij wat duidelijker zou t jammer vinden als er mensen in de maling genomen zouden worden want je hebt wel meer figuren hier als je me begrijpt. Maar het is inderdaad verschrikkelijk sterkte.
Ja want het is zo moeilijk allemaal een eigen account aan te maken.. En wat een drama, vind je het erg als ik er 0,0 van geloof? Succes he..
Jammer maar begrijpelijk dat je het niet gelooft. Hadden misschien in dit geval wat duidelijker moeten zijn, zal overleggen om het account te verwijderen, misschien is dit beter.
Nee ik begrijp het volledig, en zou denk ik zelf ook een beetje raar opkijken. Helaas wel drama. Maar misschien zeg je het wel een beetje te hard. Ik snap dat je het niet gelooft hoor, helaas is het wel zo
Huh? Waarom dan niet allemaal een account en vriendjes worden hier? Net zo makkelijk toch? Nu juist heel veel onduidelijkheid doordat mensen ook gaan kijken naar andere topics die door 1 persoon (of nu dus blijkbaar 6 op 1 account?) zijn geopend.. Als 't allemaal wel waar is, veel sterkte!