hallo dames.. wie herkend dit? Ik ben nu 7 maanden bezig om zwanger te worden.. maandag moet ik ongesteld worden maar ik word dikker en mijn borsten groeien en ik voel me steeds niet lekker.. ik moet vaak plassen en ik voel me soms zo raar van binnen.. ik heb 3 dagen geleden een test gedaan en toen gad de predictor 2 streepjes aan.. ik was helemaal blij want dat zou betekenen dat ik zwanger ben.. een halve minuut later riep ik mijn vriend en toen hij ging kijken was het streepje weg getrokken.. ik heb die dag erna weer een test gedaan maar die gaf niks aan.. wie herkend dit? en zou ik nu zwanger zijn of niet??? [/b]
zal als iik jou was de HA bellen voor een bloedtest al wil je zekerheid.. dan weet je meer zal vooor je duimen
Wachten tot op of nog liever na je NOD en dan pas testen. Nu was je bijna een week voor je NOD en dat is nog veel te vroeg.
Hoi hoi, Op de verpakking staat vaak aan wanneer je op de test kunt kijken. Misschien nog een test aan wagen? En anders toch naar de doc.
nou ik ben nu dan 7 maanden bezig.. en elke keer als ik over tijd ben word ik toch ongesteld.. maar of mijn ongesteldheid is maar 2 of 3 dagen en het is altijd heel licht en weinig dus er klopt gewoon iets niet. Ik heb vanaf mijn geboorte heel erg last van mijn darmen want ik kan soms een week niet naar de wc maar sins 3 weken kan ik gewoon meerdere keren per dag naar de wc en ik plas heel veel en ik vind dat mijn buik wel groeit en mijn borsten zijn ook groter want ik pas nog maar 1 bh. dus ik heb zelf zo'n idee dat er wel iets bezig is in mijn buik alleen mijn huisarts wil geen echo van me maken.
Heb je direct na het plassen gekeken? Want dan klopt het dat het streepje nog weg trekt. Dan is het streepje alleen van het natworden namelijk en dan ben je niet zwanger. Ik dacht dat predictor testen juist veel hcg nodig hadden en pas laat positief testen, dus zou overstappen op een ander merk zw test als ik jou was. Misschien is de cb test wel handig? Die zegt gewoon letterlijk zwanger of niet zwanger.
Ik had t met een kruidvat test .. Ik teste 6 dagen voor mijn nod .. Ik zag een heeeeeeeel licht steepje en een minuutje later was ik weg .... 3 dagen later nog een test gedaan en dat streepje bleef! ... Dus meid nog even gedult ...
nou ik had over die test heen geplast.. en toen neergelegd.. dus ik pakte wat te drinken.. liep terug naar de badkamer en toen zag ik 2 streepjes.. dus ik meteen me schoonmoeder gebeld die was helemaal blij. dus ik ging mijn vriend roepen en toen hij kwam kijken trok het streepje weg. dus het streepje van JA heeft gewoon even gestaan. Ik ben nu even aan het kijken want ik heb een banner gemaakt.. de laatste keer werd ik 13 april opgesteld.. aan het einde van de dag.. en 16 april was mijn ongesteldheid weer weg. normaal gesproken reken ik dan die hele week en moet ik maandag weer ongesteld worden maar op me banner staat dat ik dan 6 dagen over tijd ben ? klopt dit dan wel?
Je telt op de eerste dag dat je rood bloedverlies hebt, dus 13 april is de eerste dag van je cyclus. En dan 28 dagen later, als je een gemiddelde cyclus hebt, dan had je inderdaad 6 dagen geleden ongesteld moeten worden. Misschien dat er te weinig urine was vanwege het eroverheen plassen? Ik weet niet welke test je gedaan hebt, maar misschien een idee op gewoon wat urine op te vangen in een potje of bekertje en dan de test hierin te houden voor 5 seconden? Persoonlijk vind ik dat beter gaan als eroverheen te plassen.
ik had die test gedaan om er idd overheen te plassen.. toen gaf die het aan.. en dag erna deed ik het in een bekertje plassen en de test erin toen gaf die niks aan. ik gebruik elke keer predictor
Toen ik mijn pil nog gebruikte ging het altijd zo. Ik begon op vrijdag met mijn eerste pil.. die slikte ik 2 weken lang.. en de 3e week nam ik op donderdag mijn laatste pil. en dan werd ik op maandag ongesteld. Ik heb net zitten berekenen.. want ik dacht altijd dat ik over tijd was.. Maar mijn cyclus is 4 weken. dat heeft een waarzegger ook bevestigd. Mischien dat iemand even met mij mee kan rekeken. Op 4 oktober 2007 nam ik mijn laatste pil. Ik werd op maandag 8 oktober tot vrijdag 12 oktober ongesteld. De volgende menstrutie moet dan komen op maandag 12 november tot vrijdag 16 novemben en dat heb ik ook gehad. De volgende menstruatie moet dan komen op maandag 17 december tot vrijdag 21 december. Deze keer sloeg ik maandag en dinsdag over en werd ik op woensdag 19 december tot vrijdag 21 december ongesteld. De volgende menstruatie moest dan komen op maandag 21 januari tot vrijdag 25 januari. Deze keer kwam mijn menstruatie van zondag 27 januari tot donderdag 31 januari. De volgende menstruatie moest dan komen op maandag 3 maart tot vrijdag 7 maart maar deze keer kreeg ik mijn menstruatie van zaterdag 8 maart tot dinsdag 11 maart. Daarna moest ik ongesteld worden op maandag 7 april tot vrijdag 11 april. hier kreeg ik mijn menstruatie op zondag avond 13 april.. tot woensdag avond 16 april. En volgens deze berekening zou ik maandag maan 19 mei tot vrijdag 23 mei ongesteld moeten worden. maar volgens de banner ben ik nu 6 dagen over tijd Ik reken zelf elke keer van week op week maar volgens mij doe ik dat fout.. ik moet eigelijk gewoon rekenen van de laatste dag van mijn menstruatie en dan 4 weken later? doe ik het goed of fout?
vanaf de eerste dag van je menstruatie moet je rekenen... dus de dag dat je ongi was begonnen grtz Ramona
ik heb dus alle tijd verkeerd gerekent. ik rekende altijd vanaf me laatste dag.. ik rekende hetzelfde als hoe ik mijn pil had.. dus ik ben nu wel 6 dagen over tijd
als ik zo even meereken heb je een cyclus van 5 weken......als ik van datum tot datum van de eerste dag lees...
dus een cyclus van 35 dagen....... dan heb je kans dat je nog ongi word of dat je officieel nog niet overtijd bent <-- en dat verklaard je lichte streep die er ff was
ik heb gewoon altijd verkeerd gerekent. ik rekende zoals ik mijn pil had.. dus als ik dan op maandag ongesteld moest worden.. en op woensdag stopte mijn ongesteld heid.. en rekende ik het tot vrijdag.. (omdat ik dan altijd weer begon met me pil) en dan rekend eik weer verder.. maar dat heb ik dus alle tijd verkeerd gedaan of niet?
jaa...maar het is goed dat je die begin datums heb bijgehouden (dus de dagen dat de menstruatie begonnen is) nu weet je dus ook wat voor een cyclus je hebt als je ongeveer 2 weken geleden nog hebt geklust , dan is de kans dat je toch zwanger bent... succes alvast grtz Ramona
nou.. ik heb een waarzegger ge sms.. die zei dat ik van 3 mei tot 8 mei mijn vruchtbare periode was.. en die dagen heb ik alle dag.. op 5 mei na.. elke dag sex gehad.. en die week erna ook gewoon.. probeer het altijd wel elke dag te doen maar Ramona hoe bedoel je wat je typt ik snap het niet zo goed
Ik heb ook een keer twee streepjes gehad. Het tweede streepje trok toen na een minuut of 10 helemaal weg. Ik had de matcare test. Ik heb toen gebeld en zij vertelden mij dat het streepje moest blijven staan anders was het negatief. bij mij was het toen waarschijnlijk een ophoping van urine. Te veel er over heen geplast dus Op mijn echt positieve test is het tweede streepje nog steeds zichtbaar..