Hallo allemaal, Ik wist niet precies in welk topic ik zoiets moet neer zetten dacht dan doe ik dat hier maar. Ik slik de pil maar ben toch 4 dagen overtijd vandaag word de 5e dag.... Dit heb ik nog nooit eerder gehad heb wel gewoon bruine slierten zeg maar sorry als je dit vies vind klinken maar kan het niet anders omschrijven heb wel steeds ongesteld heidsbuik pijn. Iemand dit ook mee gemaakt? Groetjes Emmie
Heb je een pil vergeten en/of ben je ziek geweest, waardoor de werking van de pil verminderd is? En de kans dat je zwanger bent er dus bestaat?
Nee heb niks vergeten! heb wel een keer diaree gehad dus zou opzich wel kunnen maar toch vind ik het vreemd slik al zo lang de pil maar toch nog nooit zo iets gehad!
Wanneer je diarree hebt gehad en daarna of ervoor gemeenschap hebt gehad zou het wel kunnen. Heb je verder ergens last van? Misschien een test doen, dan weet je het zeker.
dan zou ik gewoon ff een testje doen. dan heb je michien wat duidelijkheid. ben benieuwd, laat je het nog ff weten. liefs diane
Heb een test besteld op internet die krijg ik morgen dus dan ga ik vrijdag testen! laat het zeker even weten wat de test aangeeft.
Heb ook al een baby van 7,5 maand hij heet Sven echt zo'n poppie! wou liever eerst nog even wachten tot hij wat ouder is maar als het echt zo zou zijn ben ik zeker heel erg blij
het moet wel zo zijn dat je dus in de eerste week van je strip die diaree gehad moet hebben . volgens mij maar weet dat niet zeker . als je een prive bericht naar lotte stuurd die weet dat wel hoe dat zit
kan wel hoor ken dr meerdere die dit hadden. gelukkig is het dan wel welkom al is het wat eerder dan je gepalnd had.
Oke ik ken verder niemand die dit ook hadden. nou ben benieuwd wat de uitslag zal zijn! Nu ga ik weer te veel hopen haha straks is het niet zo en dan valt het weer tegen! maar ja zo gaat het toch altijd
Nou heb de test vandaag gedaan stond op dat ik niet zwanger ben! maar toch ben ik niet ongi moet morgen ochtend toch naar de dokter zal ik meteen maar ff vragen hoe en wat snap er namelijk niks van! : Toch wel balen dat er niet zwanger op stond had stiekum toch hoop