Hoe gaan jullie ermee om?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Gusam, 26 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gusam

Gusam Niet meer actief

Ik vraag me af hoe jullie er mee omgaan.

als je moedergevoelens hebt, en nog niet zwanger kan worden
    door bepaalde omstandig heden.

XXX Gusam.

2. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

Tsja.. Ik heb sinds een tijd ook 'heftige' moedergevoelens. Eerst afgewacht, daarna met mn vriend besproken > die eerst moest wennen aan het idee, en nu hij eindelijk gewend is > gaan we een halfjaartje wachten. Dit vanwege een extra opleiding t/m de zomer en meer zekerheid op mn werk..

Heb gister een stukje geschreven over het verstandig zijn en wachten..
    En dat ik dat eigenlijk ook niet wil! Het is moeilijk...
    Maar ja, die paar maandjes moet nog lukken!

Waarom moet jij wachten?

Liefs, Alina

3. Gusam

Gusam Niet meer actief

Omdat mijn vriend (nog) niet wil.

En de cyclus banner heb ik neer gezet,
    omdat ik 3 mnd moest stoppen van de HA.
    ik reageerde verkeerd op de pil. dus ze wil me testen.(en ze moet op een bepaalde dag bloedprikken, dus duidelijker voor me)

en daarna gewoon weer aan de pil.

XXX Gusam.

4. Jipperke

Jipperke Lid

21 nov 2006
    79
    0
    0
    Ik heb sinds een tijd ook die echte moedergevoelens...en het is niet zo dat we door bepaalde omstandigheden moeten wachten, maar het duurt gewoon even!

Misschien is je vriend er eerder aan gewend als je hem verteld dat het niet vanzelfsprekend is dat je meteen zwanger bent. Dat het zelfs vanzelfsprekender is dat het nog wel even duurt.
    Dat hielp bij mij tenminste wel...en nu lijkt het soms wel 's alsof mijn man nog liever wil dan ik...hihi...daar geniet ik wel van hoor. Nu maar hopen dat het snel lukt!

Jullie succes met 'wachten'....hoop dat het snel lukt als die periode voorbij is!

5. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    als je moeder gevoelens onbeantwoord blijven vind ik zo ie zo al vreselijk.
    ik heb ook moeder gevoelens maar helaas wil het hier niet zo erg lukken.
    hopelijk gaat je vriend snel overstag en wil hij het ook.

6. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Hoi allemaal,

ik heb het ook, wel willen maar nog niet kunnen.. mijn vriend studeert nog en ik ook, vind mijn studie super leuk maar zou toch stiekem wel heel graag al een kindje willen.. ;)
    van de week zei mijn vriend dat het nu wel oke zou zijn als ik zwanger zou raken, aangezien hij in oktober klaar is en dan gaat werken, maar dan nog zitten we met woonruimte enzo

dat is best lastig, maar wat ik erger vind zijn de reacties van vrienden enzo, die me voor gek verklaren als ik zeg dat ik het liefst NU een kindje wil :rolleyes:

Deel Deze Pagina