@Does81 Bedankt voor je verhaal! Wat zwaar allemaal, maar wat goed hoe je je hier doorheen hebt geslagen. Jij ook heel veel succes gewenst! Dat het voor ons allemaal snel raak mag zijn.
Ik sta inmiddels aan de andere kant van de hel en horror van de mmm. Wij zijn de trotse ouders geworden van 2 prachtige dochters waarvan we alleen maar konden dromen. Het dringt nog Sims niet helemaal door dat we ze gekregen hebben. Wij hebben psis 9jaar moeten wachten op onze eerste positive zwangerschapstest. Daarvoor ben ik 3keer onder het mes geweest en hebben we 7x iui gedaan en bij de eerste IVF was het eindelijk raak. Tot 2007 werd er tegen ons gezegt dat niks een zwangerschap in de weg stond enik voelde me als vrouw echt valen! Ik heb me lijf werkelijk gehaat omdat het me zo in de steek liet. Als de artsen toch tegen je zeggen dat het gewoon moet kunnen...... Bij mij bleek dat mijn linker eilijder verkleeft was en het vocht wat er in ophoopte stroomde terug mijn baarmoeder in waardoor een zwangerschap compleet onmogelijk geworden was. Dit was de oorzaak van die arts die tegen ons bleef vertellen dat ik gewoon zwanger kon worden. In 2008 ben ik geopereerd en een jaar later was ik zwanger, via IVF maar zwanger is zwanger Ik had de hoop echt al opgegeven....en kijk nu eens. Ik heb geprobeerd de moet niet te verliezen, hoewel niet niet altijd makkelijk was. En echt ook wel eens mij koppie laten hangen. Ik hoop dat jullie niet zo lang hoeven te wachten en snelden positive test mogen hebben!
@SloppySlayer Bedankt voor je verhaal! Wat moet dat zwaar voor je zijn geweest om er zo lang mee bezig te zijn geweest voordat het uiteindelijk lukte. Ik kan me daar niets bij voorstellen. Ik ben blij dat alle uitslagen van de onderzoeken goed waren, maar toch denk ik waarom lukt het dan niet. Dan moet er toch iets niet goed zijn? Al die onzekerheid maakt het zo moeilijk om er mee om te gaan.
Die onzekerheid is ook het aller ergste en dan heb je per periode maar een paar dgn de kans dat het kan lukken......daarna afwachten en de teleurstelling als het niet gelukt is. Dan moet je er toch weer positief tegen aan....... Ik kan nu zeggen dat mij libido een behoorlijke deuk heeft gekregen hoor Als het niet lukt terwijl alles goed is dat is het moeilijkste wat er is, wan tje hebt elke keer heel veel goede hoop. Gebruikte ovu testjes of temp je ook?
@sloppyslayer Ik heb de afgelopen maanden ovulatietesten gebruikt, maar temp heb ik nooit bijgehouden.