Gaan voor een 2e kindje!

Discussion in 'Zwanger worden' started by SuperMama87, Apr 5, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SuperMama87

SuperMama87 Fanatiek lid

Apr 16, 2013
    1,067
    202
    63
    Hi All! Daar ben ik weer ;) Nu voor een tweede kindje :D
    Mijn zoontje is sinds januari alweer 4 jaar. Ik heb al een hele lange tijd een wens voor een tweede kindje. Maar omdat het even niet goed ging lukte dat niet. Nu gaat het gelukkig alweer veel beter.

Wij zijn in Maart begonnen met ´klussen´ ik dacht wel al dat ik mijn eisprong al had gehad, het was namelijk al drie weken na mijn menstruatie, dus ik had niet verwacht al meteen zwanger te kunnen worden na de 1e ronde en in de derde week. Maaaarrr, ik zit nu al op dag 28 van mijn cyclus, volgens mij heb ik wel een onregelmatige cyclus, ik heb het niet heel goed bij gehouden. Eerst was het steeds rond de 25 dagen, maar ik hu het bij via een app en zie ook dat het soms wat later is geweest. En nog steeds niet ongesteld geworden. Wel voel ik allerlij kwaaltjes die ik normaal ook nooit voel. Gevoelige tepels, krampjes alsof ik ongesteld moet worden, maar die komt niet door. Terwijl als ik normaal kramp heb mijn ongesteldheid meteen al door komt. Normaal zit ik geloof ik rond de 25 dagen dat ik ongesteld word. En meestal voel ik me van te voren dan ook niet zo raar. Gisteren had ik ook voor het eerst maagzuur en ook al een aantal dagen met vlagen misselijk. Ook wat bruin een paar dagen geleden met afvegen. Ik weet niet wanneer ik kan beginnen met testen. Want ik weet dus ook niet wanneer ik mijn eisprong had, misschien toch vorige week ergens? Wanneer zou ik dan kunnen testen? En kan je eventueel ook met een early test van de action een paar dagen eerder testen, of is dat niet betrouwbaar? wat zouden jullie doen?
    X

2. Mariposa1986

Mariposa1986 Bekend lid

Apr 22, 2015
    545
    481
    63
    Female
    Tilburg
    Ik zou gewoon testen. Als de symptomen door een zwangerschap veroorzaakt worden, zou een zwangerschap nu (licht) positief moeten zijn!

Ik ben heel benieuwd! Hoop voor je dat het raak is en dat het jullie anders snel gegund is.

3. SuperMama87

SuperMama87 Fanatiek lid

Apr 16, 2013
    1,067
    202
    63
    Vanmiddag toch stiekem een test gedaan, helaas wel negatief. Misschien toch nog te vroeg, en misschien toch wel beter geweest met ochtend urine.
    Ja, dat hopen wij ook. Had alleen niet verwacht nu meteen al zwanger te kunnen zijn. Voel wel allerlij dingen die ik bij mn eerste kindje ook voelde, echt heel bizar!

4. SuperMama87

SuperMama87 Fanatiek lid

Apr 16, 2013
    1,067
    202
    63
    Gisteren avond toch helaas ongesteld geworden. Had het ook wel verwacht, maar aan de andere kant ook gehoopt dat ik wel zwanger zou zijn vanwege zoveel pijntjes die ik had.

5. PetiteBelge

PetiteBelge Actief lid

Oct 27, 2017
    354
    152
    43
    Female
    Je lichaam kan je nogal voor de gek houden! :)
    Het is pas de eerste ronde, geef het wat tijd en ga niet te hard focussen op allerlei pijntjes.
    Ik duim voor je dat het snel raak mag zijn :thumup:

Share This Page