Hoi allemaal, Ik ben morgen 6 weken zwanger. Nu heb ik sinds gisteren steken linksonderin, heel hoog in de lies zeg maar. Niet heel pijnlijk, meer irritant. Geen buikpijn, geen bloedverlies. Ik dacht eerst aan hele vroege bandenpijn, maar ik heb het de hele dag. Ook vannacht, als ik rustig lig. De steken duren niet lang, soort korte golfbeweging. Herkent iemand dit? Of raden jullie toch aan even contact op te nemen met de dokter/gyn/verloskundige?
Hee meid! Wees maar niet bang, dit is echt bandenpijn. Je baarmoeder is zich aan het oprekken en trainen! Op het moment dat je zo'n steek krijgt, gewoon even rustig aan doen. Mocht je het écht niet vertrouwen, kan je altijd de vk bellen! Sterkte! liefs, Sill
Dankje sill. Ik heb inmiddels wel even contact gehad met de ass van de poli en met de vk. Zij vinden het wat vroeg voor bandenpijn, maar denken wel dat het iets te maken heeft met het zetten van de bm en het klaarmaken van mijn lichaam voor wat komen gaat. Als ik echt pijn krijg, of bloedverlies, dan moet ik aan de bel trekken. Maar dat lijkt me logisch Ach, na twee MA's kan ik er gewoon niet meer zorgeloos in staan. Helaas. Voor nu probeer ik me te ontspannen en het van me af te zetten.