Hoii meiden, Even een kort vraagje hoor... Maar heeft iemand hier ervaring met de volgorde van de tandjes die doorkomen? Mijn dochter haar voortanden zijn namelijk nu door en goed zichtbaar, maar de onderste 2 snijtanden (die naast de eerste tandjes) zijn nog helemaal niet door, ook geen teken dat ze binnenkort doorkomen! Die horen toch als 2e te komen en daarna pas de voortanden?
Hier ook eerst de twee buitenste snijtanden boven en toen de middelste voortanden beneden! Het is een kleine dracula
meestal is het eerst onder, dan boven, maar het gebeurt zeker nog wel eens dat de volgorde anders is. hier volgde ze wel de 'juiste' volgorde maar je hoort het wel vaker dat eerst boven of eerst een hoektand of kies komt.
Ons mannetje heeft 2 onder tandjes (midden) en sinds donderdag het puntje van zijn bovenste snijtandje....
Nu ik was ook altijd in de veronderstelling dat ze eerst de voortandjes kregen. Maar nu krijgt mijn kleine man de kiesjes erdoor. Ik hoorde bij de dagopvang dat dit wel eens voorkomt bij sommige kindjes
Hier eerst de twee onderste tandje tegelijk, daarna de twee voortandjes tegelijk en op het moment weer twee tegelijk beneden, naast die andere twee... Maar zoals je leest zijn er veel variaties!