Hallo dames.. Iemand ervaringen met pgd? Mijn vriend en ik hebben ons aangemeld voor pgd in brussel ivm een ernstige aangeboren hartafwijking bij hem( brugada syndroom).. heel spannend en binnenkort onze 1e intake. Ik lees er nog weinig over op forums en ben nieuwsgierig of er hier op het forum ook stelletjes zijn die dit hebben gedaan. Groetjes
Zoals jullie zien zijn wij ook gewoon bezig geweest om zwanger te worden , maar weten pas sinds kort( nadat ik laatst 112 heb moeten bellen voor mijn vriend) dat hij deze afwijking heeft en dat pgd een optie is voor ons. Nu wij voor pgd gaan mag ik dus niet meer spontaan zwanger worden.
Ik heb geen ervaring maar wil je nogmaals even heel veel sterkte wensen!! Voor jou en je vriend. En ik hoop dat er hier dames zijn die je succesvolle (ervarings) verhalen over pgd kunnen vertellen. Daarom even een UP!
Up! Op een andere website heb ik hier wel een topic over gezien. mocht er niemand reageren pb me dan even! Veel succes!
@Wendy: in ons topic chromosoomafwijking/translocatie zijn meerdere meiden die PGD doen of gaan doen, misschien kunnen zij je helpen met je vragen? Succes in ieder geval!