cyclus op hol...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door gien, 1 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    hai allemaal,

ik heb een vraag.. waar ik best wel mee zit..

ik ben (zoals je ziet aan mijn banner) al een poos niet meer ongesteld geworden, maar ook niet zwanger! dus eigelijk is mijn eisprong er gewoon mee gekapt,..

nu ben ik al een aantal keer bij de huisarts geweest.. (ik loop de deur haast plat :oops: ) en het enige wat zij voor me kan doen zegt ze is of afwachten, of 3 maanden aan de pil om mijn cyclus weer op gang te brengen (en regelmatig te maken..)

ik heb sterk het idee dat ze me zat begint te worden en ze heeft zoiets van je ben nog zo jong blablabla

nu heb ik iets gelezen over andere medicijnen om je eisprong op te wekken.. zoals clomid.. en nog wat anderen..

wie kan mij hier iets over vertellen? ik ben bang dat mijn huisarts (het is een vrouw) mij hier niet mee zal willen helpen omdat we "pas" 7 maanden bezig zijn..

pfffff

xxx Bregine

2. L83

L83 Bekend lid

17 dec 2007
    627
    0
    0
    Wat vervelend, is het de eerste keer dat je cyclus zo lang is?
    Ik weet alleen dat het wel vaker voorkomt en de ene arts stuurt je eerder door dan de ander, ik weet dat ze vaak pas na 3 of 4 maanden niet ongesteld het wel eens willen opwekken, maar doen ze niet snel.
    Dus misschien anders toch nog even geduld (erg lastig) en anders weer terug, en anders om een second opinion vragen.
    succes ermee!

ps je hebt je berichtje 4 x geplaatst, misschien even vragen of ze de andere op slot zetten.

3. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    oeps ja ik zie het nu pas, sorry ik stuur meteen een berichtje idd..

nee het is al de 2 e keer en pas sinds we er echt voor bezig zijn wil is het helemaal van het pad af..

raar want ik heb dit egt nog nooit gehad en ook nooit aan de pil geweest...

grrr ik baal er egt heel erg van.. ben nu idd al bijna 4 maanden overtijd!

vorige keer van oktober tot 4 januari en nu al vanaf 4 januari tot nu..

pfff ja moeilijk he geduld te hebben...

word zo gek van dat gewacht!

Deel Deze Pagina