Hoe gaan jullie kids verkleed met carnaval?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Storm, 10 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. momentje

momentje Bekend lid

5 feb 2008
    587
    0
    0
    Belgiƫ
    Is van bij Sengers. In 1 stuk, met capuchon. Lekker warm ook! Heb er helaas nog geen foto van en kan er niet zo direct een plaatje van vinden. Maar is echt superschattig!

2. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Colin gaat als Dokter.. zelf uitgekozen.. haha. Mijn man is vroegen ook als dokter gegaan en we hebben gister bij oma in de pakjes zitten kijken. het was gelijk Ikke ben de dokter! haha.

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Oh, wat een schattig clowntje zie ik voorbij komen!

4. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Mijn zoontje gaat als draakje. :D Hij zei net wel al dat hij het niet aan wil, dus dat wordt nog wat... ;)

5. diddi

diddi Bekend lid

1 jan 2010
    590
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochter heeft een bijenpakje uitgezocht! We stonden in de winkel en zij wilde de bij zijn! (zo schattig, pak uit een stuk met een bijenhoofd als hoedje!). We hadden al een lievenheersbeestpakje voor haar, maar nee de bij heeft toch echt de overhand!
    Ze viert het volgende week op de PSZ. Ik heb gelijk nog een minny mouse jurkje voor in haar verkleedkist erbij gekocht!

6. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Morgen vrij. Eens kijken of ik een gaatje kan maken om met Ilias naar de Carnavalsshop te gaan. :D

7. Linda86

Linda86 VIP lid

Gisteren nog even wezen kijken in de carnavalswinkel met Milan en hij heeft een politiepak uitgekozen. Hij wil nu als "politie met een hawaiiketting". Dus dat doen we dan maar ;).

8. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Als het nog past, mag Maud haar kikkerpak van vorig jaar aan (denk wel dat het nog past, was vorig jaar nog wat te groot). Geloof dat ze er dit jaar in elk geval wel meer zin in heeft om het aan te doen als vorig jaar ;)
    Als ze het donderdag toch niet aan wil, kan ze altijd nog een prinsessenjurk aan (wat ik niet zie gebeuren, daar heeft ze nou net helemaal niets mee) en anders zoekt ze maar wat uit de verkleedkist op de psz uit :)

9. Aszz

Aszz Niet meer actief

Wij wonen in het noorden, maar zitten op een Katholieke school. Volgende week wordt er carnaval gevierd. Hij mocht zelf uitzoeken als wie hij wilde, en hij wilde als Super Mario. Hahaha.
    Pak heeft een opblaasbare buik enzo. Hilarisch.
    Zal wel even een foto plaatsen tzt.

10. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Ik denk dat we hier voor gaan vind m echt zo schattig:D

11. Magickwings

Magickwings Bekend lid

22 aug 2006
    714
    0
    0
    Raf is op dit moment als Piraat naar het kdv.
    Piratenpakje, ooglapje geschminckt en anker tatoeages op zijn armpjes gemaakt. Hij vindt zichzelf helemaal geweldig nu! :D

Dianthe gaat als heks carnaval vieren op school.
    Een paars met zwart Gothic-achtig jurkje met allemaal linten en heel lange punt mouwen. En natuurlijk een heksenhoedje. Staat haar heel leuk!

12. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Eerst wilde ze als piraat, toen als brandweer man en het is geworden... Een elfje!
    Heb een goedkoop roze prinsessenjurkje gekocht, daar bloemetjes op genaaid, vleugeltjes erbij en klaar!

13. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    Ik heb 3 dingen
    Nog een bijenpakje van vorig jaar, was toen veel te groot
    Een jurkje van dora, is met oranje en paars
    En een spaans jurkje, hadden we op vakantie al gekocht, dus het is echt spaans..

14. Storm

Storm Niet meer actief

Wat een lief clowntje!!

15. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    Mijn meiden vanmorgen, ze hadden carnavalsfeest op de psz:)
    De oudste wilde het pardoespak aan wat ik voor gemaakt heb en de jongste heeft zich smorgens nog 5 keer bedacht, van minnie mouse tot sneeuwwitje maar ging uiteindelijk als elfje de deur uit:D

16. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

17. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    mijn dochter heeft het morgen op school.
    hoe ze gaat geen idee , van de week was het nog als mega mindy en vandaag was het weer als prinses, morgen ochtend maar weer vragen.

18. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Morgen is mijn dochter de bruid...

19. Storm

Storm Niet meer actief

van wie?? ;)

20. adi

adi Niet meer actief

De meiden gaan morgen als aardbei (hele gave jurkjes) en zoontje heeft een tirolepak met een groene maillot eronder en een rood shirt. Lekker fout, maar hij heeft het zelf uitgezocht :)

Deel Deze Pagina