Toen ik naar het ziekenhuis ging had ik nog wel redelijk de tijd om me voor te bereiden maar ik geloof dat ik gewoon een joggingsbroek aan had. Dat ding moest toch 100x aan en uit met toucheren enzo dus was wel handig zo. Ik ben voor vertrek nog wel onder de douche gesprongen maar ik heb me volgens mij niet opgemaakt want ik dacht als ik straks ga zweten enzo dan loopt het allemaal uit Wel nog mijn benen geschoren en ik was toevallig 2 dagen ervoor nog naar de kapper geweest dus mijn haar zat goed haha
Hangt er denk ik vanaf wanneer ik precies naar het ziekenhuis ga en hoe laat het thuis is begonnen.. Als het overdag begint ga ik niet mn make up er nog afhalen ofzo. Maar anders ga ik me denk ik ook zeker niet uitgebreid opmaken. Hangt er helemaal vanaf hoe ik me voel etc.. Ik zie het wel. En idd, dat boeit je dan ook totaal niet lijkt me!
Toen tijdens het douchen bleek dat het echte werk begonnen was, heb ik nog vlug even een scheermes over mijn benen en oksels gehaald Een uurtje later kwam de vk, bleek dat ik 7 cm ontsluiting had, heb ik vlug mijn rok en shirt van die dag aangetrokken en zijn we richting het ziekenhuis gegaan. Geen make-up of zo maar dat doe ik normaal ook niet elke dag Bij dame nummer twee hoop ik toch op zijn minst weer met geschoren beentjes die kant op te kunnen gaan Maar op het moment suprême stond ik daar vorige keer niet echt bij stil en de mensen om me heen geloof ik ook niet
hahaha ik had een echte luier avond, geen make-up op enz toen onverwacht met 36 weken mijn vliezen braken. Ik moest naar het ziekenhuis en heb toen heel ijdel snel een beetje mascara opgedaan, haren gekamd en hup naar het ziekenhuis met makkelijk zittende kleren. In het ziekenhuis kwam ik in een weeenstorm terecht, veel onder de douche gehangen en geen seconde meer aan mijn make-up gedacht. op de 'vlak-na-beval' foto's zie ik er dus niet zo charmant uit. Bij een eventuele volgende ga ik dus me echt niet meer druk maken over make-up, laat het er lekker vanaf.