Ik zit er aan te denken onze kinderwagen weg te doen en hiervoor in de plaats een buggy te kopen. Dit met name voor de ruimte die de kinderwagen (Bugaboo cameleon) inneemt. Maar...de Bugaboo is zo lekker comfortabel en ik twijfel of er buggy's zijn die (bijna) net zo comfortabel zitten?? Ons zoontje is 1,5 overigens. Wie geeft raad??
Ik heb ook een Bugaboo Cameleon (staat nog in huis maar gebruik hem nu niet meer). Ik vind de wandelwagens toch lekkerder zitten voor de kleintjes dan een buggy (zeker als je echt langere stukken gaat wandelen). De buggy's hebben minder schokdemping dus het hobbelt veel meer. Dat gezegd, ik vind het wel makkelijk hoor, stuk minder zwaar ook om te duwen lijkt het. Heb de MacLaren Quest en ben er best tevreden over, hij kan ook helemaal in ligstand.
Wij hebben de nuna pepp luxx aangeschaft ipv de wandelwagen. Zit voor mijn gevoel net zo lekker (zeker weten doe ik dat natuurlijk niet ) maar is een stuk kleiner, makkelijker in te klappen en handiger mee te nemen. Ik ben tevreden, in ieder geval Edit: de nuna is trouwens ook een veel fijnere wagen om mee te rijden, lekker soepel en licht, maar geloof dat er maar weinig buggys zijn die écht lekker rijden. Misschien ook ff iets om goed naar te kijken, voor je straks een buggy hebt die veel minder lekker rijdt dan je wandelwagen.
Ik heb een simpele cabino buggy gekocht. Als test of een buggy nou wel of niet wat is en om mee te nemen op de fiets. Ik vind het niks. Kan ook aan het merk liggen, maar ik ben verzot op de wandelwagen. Stuurt ligt, comfortabel en gewoon fijner. Dan maar wat meer gesjouw in/uit de auto..
Een goedkope buggy rijd idd niet fijn! Hierboven is het een paar keer gezegd, maar ik ben ook fan van de Nuna Pepp Luxx!!! (Vind hem veel fijner als maclaren quest)