bruinig afscheiding wie herkend dit

Discussion in 'Zwanger worden' started by cynnie23, Sep 18, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cynnie23

cynnie23 Actief lid

Apr 30, 2007
    267
    0
    0
    hallo meiden

daar zijn we weer haha

ik heb zo iets raars deze maand heb nu vanaf zondag avond laat aleen maar bruin verlies en het ziet er uit alsof je een bruin stift heb die op is ofzo echt raar en heb het aleen maar met afvegen sorry voor het praatje en is ook maar heel af en toe en dan is het weer weg maar moet ik dat nou zien als een ongesteldheid want ben wel erg misselijk en heb ook hoge temp ben niet echt mezelf heb ook helemaal geen gevoel dat ik ongi ben dus krampen wel deze maand pijn me borsten en spierpijn in me oksels en steken in me buik en borrelen
    wij zijn nu een half jaar bezig
    maar heeft er iemand deze evaring ook gehad
    ben ik erg benieuwd naar

heb nog niet getest dus

gr cynthia

2. jeldou

jeldou Bekend lid

Jan 8, 2007
    729
    0
    0
    ga testen meid! Ben benieuwddd oehhh spannend!
    Bruinverlies kan idd een teken zijn van zwangerschap! Maar het kan ook een ongi aankondigen! Ik hoop voor dat dat niet het geval is!

3. verzorgingsmiep

verzorgingsmiep Actief lid

Apr 26, 2007
    475
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Dordrecht
    Ik had zondag ook bij het afvegen iets bruin slijm.
    Maandag getest en ik ben zwanger.
    Hopelijk geldt dat voor jou ook!
    Vandaag kan je testen zie ik, dus ik zou testen als ik jou was.
    Succes.
    Liefs

4. Renate007

Renate007 Actief lid

Mar 17, 2007
    490
    0
    0
    bij mij betekend het tot nu toe elke keer dat de ongie er aan komt!

Hopelijk bij jou iets anders!

Succes

5. Monique1983

Monique1983 Actief lid

Aug 26, 2007
    486
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Hai,

Ben erg benieuwd, heb je al getest?

Liefs Monique

6. stampertje

stampertje Niet meer actief

Ik heb dat nu ook. Normaal heb ik een paar dagen voordat ik ongesteld moet worden wel wat roze-verlies. Maar nu ook bruin. Ben benieuwd. Ik denk dat ik gewoon ongesteld wordt, maar hoop natuurlijk wat anders.

Heb je al getest?

Liefs

7. tiruja

tiruja VIP lid

Jul 28, 2007
    6,837
    0
    0
    het kan 2 dingen betekenen. of het is het begin van de ongi maar het zou ook bijv van een innesteling kunnen zijn. Spannend!

8. sterre1973

Aug 10, 2007
    46
    0
    0
    Voordat ik ongesteld werd had ik ook steeds zo'n 3 dagen bruin bloed. begin mei op de dag dat ik normaal ongesteld moest worden had ik alleen tijdens het afvegen bruin bloed, dit zo'n 4 dagen lang. Testje gedaan en zie nu al bijna 24 weken zwanger. Dus ja het kan een voorteken zijn.

9. cynnie23

cynnie23 Actief lid

Apr 30, 2007
    267
    0
    0
    haaaaaai meiden

dank jullie wel voor zoveel leuke berichten
    ben vandaag bij de Ha geweest en die heeft vandaag alelmaal dingen nagekeken omdat ik bruin afscheidng had kon die nou niet testen maar zodra ik eraf was moest ik gelijk mijn urine inleveren dus laten we het hopen

hij vond me er niet zo goed uitzien en zei ok de dingen die je me vertelt kan heel goed op een zwangerschap duiden dus het is nog even afwachten

hoop zo dat het eindelijk zo ver is
    ben nog wel misselijk sochtends en savonds en hele opgezette buik en ben nog steeds warm dus verhoogte temp en vresselijk moe

maar zodra ik iets wet horen jullie het van me

gr cynthia

10. stampertje

stampertje Niet meer actief

Spannende tijden voor je. Hopen dat het raak is.

Liefs

11. cynnie23

cynnie23 Actief lid

Apr 30, 2007
    267
    0
    0

hallo sterre1973

was het niet een beetje rood bruin ?
    de HA zei vanmiddag dat het leek alsof ik een omgedraaie ongi had klinkt heel stom maar denk dat jij dat ook heb gehad normaal krijg je eerst rood /donker rood en als het bijna weggaat wordt het bruin teminsten zo gaat het bij mij haha iedereen is anders ahaha

dus het is ff afwachten maar denk niet dat ik zwanger bent maar je weet maar nooit na hoeveel maaden was jij zwanger als ik vragen mag ?

gr cynthia

12. Seilenna

Seilenna Actief lid

Sep 9, 2007
    442
    0
    0
    Flevoland
    Hallo!

Ook ik heb sinds gister(of is het nou al sinds eergister?) bruin verlies en ben nu 5 dagen over tijd. Wel al 2 keer negatief getest....Frustrerend!

óf 2 strepen, óf ongesteld, maar niet dit! grrrrrr....wat moet je hier nou mee?

Zou ik nog kans hebben op een positieve test?

13. plientje123

plientje123 Actief lid

Jun 20, 2007
    117
    0
    0
    Seilenna: het kan natuurlijk altijd nog! zolang je niet ongesteld bent weet je zeker dat je niet ongesteld bent :) maar een negatieve zwangerschapstest wil in dit stadium nog niet zeggen dat je NIET zwanger bent! Maar wel frustrerend he?

Cinny23: wat een geduld! waarom die je niet gewoon een zwangerschapstestje? Ik hoop voor je dat het raak is!

14. Seilenna

Seilenna Actief lid

Sep 9, 2007
    442
    0
    0
    Flevoland
    Enorm frustrerend ja!
    Heb ook geen overduidelijke klachten verder, dus neig zelf naar niet zwanger, maar dat durf ik pas met zekerheid te zeggen als ik echt overtuigend ongesteld ben!

15. sterre1973

Aug 10, 2007
    46
    0
    0
    Hoi Cynthia,
    Bij mij begon elke menstruatie met bruin, en daarna rood.
    Ik was na 3 maanden zwanger! Heel veel succes, ik duim voor je.
    groetjes sterre

16. cynnie23

cynnie23 Actief lid

Apr 30, 2007
    267
    0
    0
    hai hai

ik heb nu 3 dagen bruin gehad en de laadste dag was het rood en nu is het bijna aan het weggaan
    ik wacht gewoon even af maandag moet ik mijn urine inleveren
    dus even afwachten maar heb nog steeds rooie wangetjes haha en soms misselijk en steeds dizzy als ik op een trap sta of buk

gr

17. cynnie23

cynnie23 Actief lid

Apr 30, 2007
    267
    0
    0
    hai hai

ik heb wel geduld haha na 6 maanden dan heb je dat wel een beetje haha
    maar maandag moet ik mijn urine inleveren bij de HA en dan horen jullie het wel

gr

18. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

Jul 30, 2007
    1,714
    0
    0
    Ik heb ook altijd een paar dagen voor mijn ongi wat bruin slijm. Vandaag ook, dus ik ga er vanuit dat de rode duiveltjes zich weer melden deze maand.

@verzorgingsmiep, proficiat geniet ervan

19. cynnie23

cynnie23 Actief lid

Apr 30, 2007
    267
    0
    0
    hej hej

nou ik heb normaal nooit
    en heb nu nog steeds gekke kwalen savonds is me buik opgezet en steeds steken heb ook beetje buikpijn we zien het maandag dan moet ik terug naar de Ha

gr

20. deventev

deventev Lid

Jun 13, 2007
    41
    0
    0
    secretaresse
    Hoi Allemaal, mijn verhaal is zo'n beetje hetzelfde aanstaande maandag zou mijn NOD dag zijn. Ik had heel erg het vermoeden dat ik zwanger zou zijn, maar sinds gisterennacht heb ik last van lichtbloedverlies bij het afvegen, het ene moment wel, het andere moment niet. Ik denk dat we de verkeerde kant op gaan, maar volgens mij kan ik nog steeds zwanger zijn, misschien innestelen? Wat is dit vervelend.

Veel liefs Veronica

Veel succes allemaal!

Share This Page