Hoi dames, Zo nu zag ik eens een leuke bedrag voor een heleboel zw testen op ali. D8t ach, voor die prijs waag ik wel een gokje haha. Ik heb vorige maand denk ik een stuk of 8 al gebruikt en kreeg na afleestijd een mooi voorgedrukt streepje op elke test. Nu dus deze maand, ik weet niet presies waar ik in mijn cyclus zit maar ik zit ergens tegen het bijna einde aan, deed ik er dus vandaag 1tje. Deze keer kwam er een streepje tevoorschijn, ligt maar wel duidelijk roze en binnen 30 sec. Ik ga niet uit van een positieve test. Zeker niey met maar 1 test, mocht die morgen en overmorgen ook een lijntje laten die die oplopen dan zal ik het pas geloven. Ga natuurlijk morgen weer testen, was nu niet bezig met zwanger worden, planning was proberen einde van het jaar. Maar wij doen het niet veilig. Tja aangezien het zo lang duurde met mijn dochter vond ik het niey nodig. Mocht ik wel eerder zwanger worden zouden wij het helemaal niet erg vinden. Maar zijn er dames die ervaringen hebben met die testen, dan hoor ik het heel graag. Positief of negatieve ervaringen, ik hoor ze graag. Hier nog een foto van de test, is met ochtend urine gedaan. Op de foto zie je het niet goed maar de lijn is wel gewoon roze.
Ik zie geen foto's. Maar als het streepje er al na 30 seconden stond lijkt me dat wel hoopvol. Komende dagen even testen om te kijken of ie oploopt.
Ja, ik ga wel morgen ochtend weer testen. Heb nog nergens hoop op gezet, maar merk toch dat het stiekem wel kriebelt om morgen weer te testen haha Doe er gewoon 2 tegerlijkertijd dan weet ik zeker of er valse tussen zitten. Ehm ff kijken of ik het anders kan uploaden. Ze zijn allemaal binnen 20 sec genomen, alleen net andere hoek en belichting.
Ik ben wel een beetje skeptisch. Heb nooit vals positief getest behalve een keer met de 2besure testen. Was er echt verslagen door. Durf daarom niet zoveel hoop te hebben, denk dat het een beetje een zelfverdediging is. Maar dan nog ben benieuwd hoe de testen morgen zijn. Ergens heb ik echt zo een gevoel van dat ik gewoon net de verkeerde testen heb gekregen. @Daantjeee Mag ik je vragen of jij na afleestijd ook van die voorgedrukte lijntjes hebt? Vorige maand zat er zelf een oploop in de voorgedrukte lijntje Nou, dat vondt ik best wel apart moet ik zeggen Nou of het positief of negatief is, ik laat het morgen zeker weten. In iedergeval weet ik wel zeker dat ik geen voorgedrukte 2e lijn in mijn ogen heb
Ik had ook ali testen, maar meer voor erbij. Kreeg ook een heel licht streepje, daarna getest met de predictor en die was beter zichtbaar. Ben benieuwd naar de test van vandaag! Ik vond ze trouwens wel heel langzaam oplopen, dus als je zeker wilt zijn, zou ik een kv test halen of een predictor.
Moet zeggen dat ik ze alleen heb gebruikt toen in zwanger bleek. Wel daarvoor een paar keer negatief getest (te vroeg) en geen voorgedrukt lijntje!
Hier goede ervaringen met deze testen. Ja soms een vaag voorgedrukt streepje te zien. Maar aangezien ze bijna niets kosten doe je er dan nog 2 om het zeker te weten. Ik testte hier alle 5 de zwangerschappen al eerder positief mee dan de predictor en ook nooit vals positief mee getest (op de enkele keer een vaag indroogstreepje na). Ik heb er de afgelopen 7 jaar wel een paar 100 van versleten Voor oploop als de streepjes echt duidelijk al zijn, zijn ze minder geschikt want het duurt lang voor je een knaller krijgt. Heb ze dan niet van aliexpres maar via ebay maar het zijn dezelfde testen
Ik heb er vanochtend ook maar 2 gedaan voor de zekerheid. Maar ik zie echt alleen zo iets vaags dat ik dat niet positief kan noemen. Die van gisteren was veel duidelijker. Ik denk zelf niet dat ik zwanger ben, weet ook niet presies waar ik in mijn cyclus ben. Temperatuur is ook vandaag 0,2 graden gezakt, nog niet onder de basale temp. Denk dat ik gewoon morgen weer 2 testjes doe, tenzij mijn temp echt drastisch zakt.
Benieuwd naar je testen vandaag. Gisteren zag ik wel iets hoor, maar idd nog geen oploop. Ik blijf voor je duimen!
Ik heb vandaag weer 2 testen gedaan. Weer zo een extreem licht streepje, geen oploop. Negatief in mijn ogen. Heb geen foto kunnen nemen, dochter wilde aandacht haha. Ik denk dat ik een stapeltje heb die gewoon een extreem lichte streepje geeft. Zag namelijk in de reactie van waar ik de test kocht ook dat een enkele zeiden dat ze ook een lichte streep kregen, terwijl ze niet zwanger waren. Merendeels waren wel tevreden. Ik ga niet meer testen, ben ook morgen op een mini vakantie. Temperatuur is ook weer gedaald tot op de basala temp. Zal denk ik wel vanavond of morgen mijn menstruatie krijgen. Dank je jullie voor jullie ervaringen en meekijken.