testen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mokkeltj, 6 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mokkeltj

mokkeltj Lid

1 okt 2008
    93
    0
    0
    verzorgende
    Gelderland Some Where
    hoi hoi iedereen

het is zo dat je kan testen op de dag dat je ongesteld moet worden!
    nu is het zo dat ik 6jaar de pil heb geslikt en dat ik die 6jaar lang precies om de 25dagen ongesteld werd
    nu ben ik twee maanden gestopt met de pil de eerste keer werd ik met 33dagen ongsteld en nu? weet ik nog niet want ben nog steeds niet ongesteld!
    dus mijn vraag is waarneer kan ik het beste testen aan de einde van de week als ik dan niet al ongi ben geworden:S
    kvind het zo lastig om nu de dag te bepalen waarneer ik ongi moet worden!

2. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Das altijd een moeilijke, want je weet nog niet hoe je cyclus loopt zonder de pil. Zelf zou ik nu eerst de 33 dagen aanhouden omdat je dat de vorige keer ook had, maar het kan deze keer ook langer duren. (evenals korter)
    Heb je enig idee wanneer je eisprong is geweest, want sommige vrouwen voelen die erg goed. Zo niet, dan zou je door middel van ovulatietesten de volgende cyclus in kaart kunnen brengen. Na je ei duurt het namelijk ongeveer 14 dagen voor je menstruatie, oftewel testdatum is.
    Kijk dus niet gek op als je nu over de 33 dagen heen gaat en negatief test, dit gebeurt veel vaker en heeft allemaal nog te maken met het ontpillen. Ontpillen kan trouwens een aantal maanden duren.

3. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    nou idd de pil is raar spul hoor kan heel lang duren voor je cyclus op gang is maar kan ook zo goed zijn. dus ggewoon nu 33 dag aanhouden en als er dan niks te zien is gewoon weer wachten. meer kun je niet doen met ontpillen. ik had bij de eerste keer ontpillen ook cyclussen van 90 of 45 dg. kan erg raar gaan. deze keer had ik geen last ligt er dus miss ook aan welke pil je slikt had nu andere dan eerder.

4. mokkeltj

mokkeltj Lid

1 okt 2008
    93
    0
    0
    verzorgende
    Gelderland Some Where
    dus ik moet er maar gewoon van uit gaan dat ik aan ut ontpillen ben en gewoon nog ongi word dus niet zwanger?

5. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Er is natuurlijk een kans dat je zwanger bent, daarom raad ik je ook aan om te testen met die 33 dagen. Maar kijk niet gek op dat het negatief is, want je cyclus kan erg onregelmatig zijn door het ontpillen.
    Het is dus niet dat ik je de hoop wil ontnemen en hoop natuurlijk voor je dat je gewoon zwanger bent. Maar houd er rekening mee dat je lichaam misschien wat langer tijd nodig heeft om op regel te komen, dan is de teleurstelling niet zo groot.

6. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Voor het slikken van de pil had ik een cyclus van 30 dagen. Met de pil netjes om de 4 weken (logisch omdat de pil dat regelde). Bij de eerte keer stoppen was ik ook ook netje smet 30 dagen weer ongesteld en bij de wteed ekeer dat ik stopte weet ik het niet omdat ik meteen zwanger was. Toen ik voor de derde keerstopte was ik wel meteen weer regelmatig ongesteld maar nu om de 40 dagen. Het kan dus ook elke keer anders zijn. Aangezien dit de tweede maand is kan het best zo zijn dat het nog even uitblijft of juist eerdre komt dan de 33 dagen. Het is nu gewoon lastig te bepalen allemaal. Om te testen moet je je langste cyclus aanhouden dus in jouw geval de 33 dagen.

Deel Deze Pagina