Ik ben opzoek naar anti-slip slofjes in maat 23. mijn zoontje heeft nog al grote voeten en begint net met los lopen. Nu heb ik wel Antislip sokken, maar op het KDV zeiden ze dat hij daar toch op wegglijt, dus nu opzoek naar slofjes. die van aapies die zijn niet groot genoeg... wie heeft er nog meer tips?
Aapies heeft wel een paar modellen die groot genoeg zijn hoor, maat XXL moet nog passen bij schoenmaat 23 dacht ik. Misschien maat XL ook nog zelfs. Er bestaan volgens mij ook van die anti-slip nopjes die je op allerlei slofjes/sokjes kunt aanbrengen? Of anders laten ze hem toch op blote voeten rondlopen?
koop falke antislip sokken! die zij zoooo goed en fijn..lekker dik en glijd nooit uit..dikke antislip! vandaag weer een paar nieuwe gehaald echt top dingen
er zit zegmaar elastiek en bij de enkel en aan de bovenkant ...zoon trekt ze ook nooit uit eigenlijk en zn normale sokjes wel... echt super dingen kan t iedereen aanraden en die rubbertjes blijven goed ook na veel wassen!!
ik heb leuke slofjes gekocht bij de schoenenreus voor 5e. hebben soepele zool antislip zool. dus ze kunnen er goed op staan en ze glijden niet uit. echt ideaal en niet te duur!