Ik was 6 maanden zwanger tijdens het wk en wilde lekker gaan kijken in de kroeg waar tegenwoordig niet meer gerookt mag worden: NOT! Naast mij staken ze zelfs gewoon sigaretten op....ontzettend aso en vies, ik ben dus weggegaan, maar...1 x bij vrienden op bezoek die roken is echt niet zo erg, de volgende keer kan je het vertellen en kunnen zij beslissen of ze je de komende 7 maanden nog willen zien
He dames, Sorry, maar ik vind het een beetje een rare discussie. Ik snap dat mensen zich zorgen maken om in de rook te zitten tijdens de zwangerschap. Ik zou zeggen gewoon niet naar die vrienden gaan als je het vervelend vind in de rook te zitten. Ik ben van mening dat je niet kan maken om vrienden buiten te laten roken in hun eigen huis omdat je zwanger bent. Dit geld ook als de kleine er eenmaal is. Maar dat is mijn mening.. Natuurlijk wel erg lief als vrienden er rekening mee. Groetjes
ik vind dat je dit zelf moet beslissen, je kan idd niet tegen iemand zeggen dat hij niet in zijn eigen huis mag roken omdat jij op bezoek bent en zwanger bent. dus ik denk/vind dat je zelf moet kiezen of dat je daar nog op bezoek wilt gaan of dat je hun bij jou thuis laat komen en dan wel het recht heb om te zeggen dat ze binnen niet mogen roken.
Zelfde als Lenny, ik vind ook dat je niet van mensen kan vragen om in hun eigen huis niet te roken en buiten te gaan staan. Ik probeer rokerige ruimtes te vermijden, als we een feest hebben blijf ik niet te lang. Maar bij familie zit ik regelmatig tussen rokende mensen maar dat is maar een uurtje of 2. Ik ga niet al mijn familiebezoekjes afzeggen...!
Ik zou ook niet aan iemand vragen niet in zijn/haar eigen huis te roken als ik daar op visite kom. Ik heb mijn vriendin nooit gevraagd niet te roken in haar eigen huis toen ik zwanger was, ze deed het uit zichzelf. Ik zal ook niemand vragen niet te roken in huis voor Ayla, maar als ze wél binnen blijven roken als ik voornemens ben met Ayla langs te komen, dan is het jammer en kom ik dus niet. Dat is dan het gevolg als iemand niet naar buiten wil om te roken...