Ik vroeg me af of iemand iets anders weet voor een bad? Wij wonen in een huurhuis, en hebben geen bad. Wel een grote badkamer waar eigenlijk best een bad in zou passen. Nu lijkt het me zo leuk dat als de kleine straks rechtop kan zitten, om samen in bad te gaan, iemand een idee?
Wij hebben laatst het bibabadje aangeschaft en zijn er super blij mee. Mijn dochter heeft alle ruimte in het bad en je kan hem daarna weer makkelijk opruimen.
Een speciekuip en daar zelf een gat met stop inmaken. Je past er alleen zelf niet bij denk ik.... Dan misschien een groot opblaasbaar bad, maar dat kost wel weer veel moeite om leeg te laten lopen (en het kost veel water...)
Je wilt er zelf ook bij??? Wij hadden vroeger, toen ik klein was hadden we zo'n bad. Erg handig en is zo neergezet. Je gaat er natuurlijk niet steeds mee slepen. Maar voor een paar jaartjes een hele leuke oplossing... Bij de Praxis hebben ze hem nog (althans... online gevonden) Bekijk bijlage 133358
Ik heb hier ook een tijdje een los hoekbad gehad, zo'n zelfde idee als hierboven, kon je zo neerzetten. Alleen ik heb dus echt zo'n kleine badkamer dat je dan je kont niet meer kon keren, maar in een iets ruimere badkamer is dat ideaal. Volgens mij bij de formido, was aanbieding geloof ik 80 euro ofzo. Maar dat is dus wel 2 jaar terug..
Zo'n los hoekbad hebben ze inderdaad ook bij de Formido. Ik heb er ooit eentje gekocht in de wintertijd (bij mn ex) Héérlijk om even lekker op te warmen na een koude dag. Al moest ik mezelf wel helemaal opvouwen om lekker onder water te kunnen haha! Zou er zo weer eentje kopen voor tijdelijk... maar helaas, hier past het niet.
Ik heb laatst bij babywalz een oplaasbaar badje besteld. Deze past precies in de doucecabine. Olaf vind hem helemaal geweldig. Ik vind het alleen wel een beetje onhandig met leeg laten lopen. Heb even de link op gezocht: Baby-pool - online bestellen! - babywalz