Badje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Fairytale, 26 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Ik vroeg me af of iemand iets anders weet voor een bad?
    Wij wonen in een huurhuis, en hebben geen bad. Wel een grote badkamer waar eigenlijk best een bad in zou passen.
    Nu lijkt het me zo leuk dat als de kleine straks rechtop kan zitten, om samen in bad te gaan, iemand een idee?

2. tulip

tulip Niet meer actief

bibabad, dan moet je er wel wat geld voor over houden, of een grote metselkuip??

3. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Biba bad inderdaad.
    Weet alleen niet heo goed je daar zelf ook in past.

4. diddi

diddi Bekend lid

1 jan 2010
    590
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben laatst het bibabadje aangeschaft en zijn er super blij mee.
    Mijn dochter heeft alle ruimte in het bad en je kan hem daarna weer makkelijk opruimen.

5. Juud78

Juud78 Actief lid

5 okt 2009
    385
    272
    63
    Noord-Holland
    Een speciekuip en daar zelf een gat met stop inmaken. Je past er alleen zelf niet bij denk ik....

Dan misschien een groot opblaasbaar bad, maar dat kost wel weer veel moeite om leeg te laten lopen (en het kost veel water...)

6. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Je wilt er zelf ook bij???

Wij hadden vroeger, toen ik klein was hadden we zo'n bad. Erg handig en is zo neergezet. Je gaat er natuurlijk niet steeds mee slepen. Maar voor een paar jaartjes een hele leuke oplossing...

Bij de Praxis hebben ze hem nog (althans... online gevonden)

Bekijk bijlage 133358

7. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Ik heb hier ook een tijdje een los hoekbad gehad, zo'n zelfde idee als hierboven, kon je zo neerzetten.
    Alleen ik heb dus echt zo'n kleine badkamer dat je dan je kont niet meer kon keren, maar in een iets ruimere badkamer is dat ideaal. Volgens mij bij de formido, was aanbieding geloof ik 80 euro ofzo. Maar dat is dus wel 2 jaar terug..

8. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Zo'n los hoekbad hebben ze inderdaad ook bij de Formido. Ik heb er ooit eentje gekocht in de wintertijd (bij mn ex) Héérlijk om even lekker op te warmen na een koude dag.
    Al moest ik mezelf wel helemaal opvouwen om lekker onder water te kunnen haha!

Zou er zo weer eentje kopen voor tijdelijk... maar helaas, hier past het niet.

9. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Ik heb laatst bij babywalz een oplaasbaar badje besteld. Deze past precies in de doucecabine. Olaf vind hem helemaal geweldig. Ik vind het alleen wel een beetje onhandig met leeg laten lopen.
    Heb even de link op gezocht:

Baby-pool - online bestellen! - babywalz

Deel Deze Pagina