Onze dochter wordt over 1,5 week 3 jaar oud en ik weet echt niet wat we haar geven moeten. Nu zag ik van vtech zoef zoef een manege en aangezien madam gek is op paarden dacht ik misschien is dat wel leuk, maar aan de andere kant is ze er al niet te groot voor. Wie heeft ervaring met v tech zoef zoef?
Niet met zoefzoef. Wel met toettoet maar dat is ongeveer hetzelfde. Onze zoon begint eruit te groeien en hij is 2,5 jaar
Aiden speelt hier nog steeds met de Zoef Zoef Garage, bouwplaats en wegdelen. Niet dagelijks, maar nog best wel vaak. Finley heeft er hier juist nog weinig interesse in.
Zoon heeft toettoet gekregen met 18 maanden en was er toen eigenlijk al te oud voor. Waarom niet een paardenmanage van LEGO of playmobil?
Bedankt allemaal... dan denk ik niet dat het wat voor haar is. Lego heb ik bakken vol van en wordt weinig tot niets mee gedaan. Playmobil hebben we ook in overvloed, maar dat ken ik qeleens bekijken.
Hier Toet toet (vliegveld, stoplicht, brandweerkazerne), maar ze begint het juist sinds kort écht leuk te vinden! Voorheen was ze niet in staat de auto's over de baan te laten rijden, of de baan te maken en te slopen, en nu begrijpt ze pas echt letterlijk wat alle autootjes zeggen en zingen, en gaat ze met de autootjes tanken, langs de windmeter, wachten bij het stoplicht etc. Meer rollenspel dan alleen willekeurig op knopjes drukken. Maar 3 jaar is inderdaad weer wat ouder. Ik denk dat ik dan ook voor LEGO of Playmobil zou kiezen. Aan de andere kant, dat heb je al schrijf je. En als je dochter er snel op uitgekeken is kan je jongste zoon er nog plezier van hebben.
Ik denk dat dit per kind verschilt. Mijn zoon van 4 vindt het nu juist fantastisch. Wegen bouwen, met de auto's racen. En omdat hij het leuk vindt gaat zijn kleine broertje er ook mee spelen. Vorig jaar keken ze het beide niet aan.
Hier een zoon van 3,5jaar en die vindt het nog steeds geweldig hoor. Juist nu kan hij wegen bouwen eerder moesten wij dat telkens doen en sloopte hij het wel weer.
Onze dochter heeft de zoefzoef dierentuin gekregen toen ze 1 jaar en 9mnd was. Krijgt er nu pas interesse in. Gaat nu ook zelfbouwen.
Misschien de paardenstal van Duplo? Of de meeneem paardenstal van Playmobil? Mijn dochter was met 2,5 jaar op ToetToet uitgekeken. In die tijd kwam toen ook net de ZoefZoef uit, leek mij wel leuk, maar toch maar niet aan gewaagd...