wat kik zegt is wel waar, hoe kun je er nou niet mee bezig zijn? je moet toch een beetje 'plannen' wanneer er geklust moet worden. Te geobserdeerd is inderdaad niet goed! Maar daarom komen we op dit forum, om stoom af te blazen en met een ieder te delen!!! ik duim voor iedereen dat het deze maand raak is!!! (dat doe ik al maanden, hou bijna geen duimen meer over!!! ) liefs elisa
zat er gisteren even flink doorheen. Was voor een follikel meting bij de gync en hij besloot deze mnd het onderzoek te stoppen omdat er geen groot eitje is en ik dus geen eisprong zal hebben. Was er totaal niet op voorbereid, had juist zo'n goede hoop. Op vakantie geweest, dus veel ontspanning. 3,5 kilo afgevallen dus goed voor de PCO en dan hoor je dit............Dus nu maar wachten wanneer de menstruatie optreed. Vond vreselijk moeilijk dit aan mijn man te vertellen en moest ook direct weer aan het werk. Iedereen op werk zag wel dat ik gehuild had. Ze leven erg mee, ik hoop maar dat ze me geen zielig geval vinden. Manlief had het er ook zwaar mee, maar belde in de lunch dat ik maar even snel een weekendje weg voor ons moest gaan boeken.
vervelend douglas!!!! nou ja vervelend is het minder leuke woord dan! sterkte! maar geniet van jullie weekendje samen!!! liefs elisa