Hoe gaan jullie om met zwangerschap die maar niet komt?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door douglas84, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Heb net wel gereageerd in een topic die ik eigenlijk zou gaan mijden...
    Is dat ook een manier van er om proberen te gaan met een zwangerschap die maar niet komt??

Ik heb het over het topic van BIG die in een slechte relatie zat, en toch probeerde een kind te krijgen, ondertussen vreemdging en nu zwanger is van de knaap met wie ze vreemdging...

IEDEREEN zowat in dat topic prijst haar de hemel en roept respect naar naar :$:(:$ 1 woord: BELACHELIJk!!
    Dus ik heb daar mijn mening ff geventileert!!

2. XxMiichelle

XxMiichelle Actief lid

7 jul 2009
    263
    0
    0
    NULL
    Eindhoven.
    Ja maar meid, verwijt iemand anders zoiets niet... ze weet zelf ook wel dat ze fout is geweest, en ik denk niet dat de mensen haar de hemel in prijzen voor het feit dat ze zwanger is van een andere jongen dan haar vriend. Maar dat ze zo ''moedig'' is om het te houden, de meeste zullen de makkelijke weg gekozen hebben.

Ze weten bovendien de uitslag nog niet eens.

3. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Maartje84, ik begrijp jouw reactie helemaal (heb hem net gelezen in dat topic;)), ik kan zo iemand ook niet de hemel in prijzen, ook niet omdat ze zogenaamd zo dapper is om het kindje te houden.
    Maar komt jouw reactie misschien ook voort uit je frustraties, je boosheid dat het bij iemand in zo'n situatie dan wel lukt om zwanger te worden en bij jou niet? Ik weet het niet hoor, ik ga mijn gevoel achterna aangezien ik soms wel die frustraties heb. Op zulke momenten denk ik altijd maar, ik zou niet in haar situatie willen zitten, ik zou never nooit niet met haar willen ruilen terwijl zij toch zwanger is, iets wat ik ook heel graag wil zijn. Ik heb liever nog even geduld, maar ALS ik dan zwanger ben dan wel in een 100% gelukkige en stabiele situatie.

4. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Sorry, maar ik vind het zo'n vreemd verhaal. Ze reageert alleen in dat topic en het is allemaal zo toevallig dat ik het eigenlijk niet eens geloof. Ik weet het, das snel oordelen... maar moest het ff kwijt!

5. XxMiichelle

XxMiichelle Actief lid

7 jul 2009
    263
    0
    0
    NULL
    Eindhoven.
    Ik begrijp dat het moeilijk is te geloven al helemaal omdat er meerdere mensen aandacht proberen te krijgen met een onzin verhaal en al helemaal omdat dat stukje over het bloedprikken niet klopt.
    Omdat je voor een DNA-test vruchtwaterpunctie moet laten doen naar mijn weten, dus ik acht dit ook ongeloofwaardig.

6. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Precies, dat bloedprikken geloof ik al helemaal niet. Dat kan nog niet eens.

7. XxMiichelle

XxMiichelle Actief lid

7 jul 2009
    263
    0
    0
    NULL
    Eindhoven.
    Nee, naar mijn weten wordt er dan bloedgeprikt van ''de vader'' en van het kind, vruchtwaterpunctie en kan dit volgens mij pas later in de zwangerschap, en niet nu meteen.

8. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Volgens mij klopt het wat je zegt.

9. XxMiichelle

XxMiichelle Actief lid

7 jul 2009
    263
    0
    0
    NULL
    Eindhoven.
    Ja ik gok maar wat hoor, maar dit klinkt bij mij ook best logisch en al helemaal omdat er bij vruchtwater punctie er best een hoog risico zit volgens mij en dit daarom pas vaak later in de zwangerschap gedaan wordt.

10. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Daarom, ik besteed er geen aandacht meer aan, want volgens mij is ze daarop uit.

11. XxMiichelle

XxMiichelle Actief lid

7 jul 2009
    263
    0
    0
    NULL
    Eindhoven.
    Klopt, ik heb mijn mening daar geplaatst ik ben benieuwd of ik daar nog verdere reactie's op krijg van mensen die er misschien ervaring mee hebben en verder lees ik alleen mee en moet ze het maar lekker uitzoeken.

12. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Tja.... en wéér liegt ze dr "vriend" voor om niet te vertellen dat ze zwanger is! Ik denk dat daar alleen maar ellende van komt, zoiets verzwijgen!

Groetjes Cyntje78

13. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    volgens mij dwalen we een beetje af:p

14. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ja best wel eigenlijk, sorry :)
    Hoe is het hier verder met de lady's? Gisteren had ik een enorme baaldag. Vandaag ben ik iets vrolijker, gelukkig ;)

15. XxMiichelle

XxMiichelle Actief lid

7 jul 2009
    263
    0
    0
    NULL
    Eindhoven.
    Haha, ik sta vandaag in de twijfelmodus :D

16. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    Hier gaat het allemaal zijn gangetje. Einde van de week weer naar Ziekenhuis om te kijken hoe de eitjes er voor staan. De hormonen alweer achter de rug!

Gisteren had ik het idee dat 2 collegaatjes net zwanger zijn van hun 2e. signalen dacht ik op te pikken en stond verbaasd van mijn eigen reactie. Meestal denk ik eerst tjee waarom zij wel ik niet! Maar nu was ik direct helemaal blij voor ze en zat er al helemaal aan te denken waarneer ze het naar buiten zouden brengen.
    Zit de laatste 3 weken ook veel beter in me vel nu ik de eerste verplichte kilo's naar 3 mnd eindelijk kwijt ben. Al is het maar 3.5 kilo voel me al veel beter. Lekker vrolijk en vindt mijn lichaam veel mooier weer! Natuurlijk wel mijn twijfels en baaldag, maar gata nu beter dan de eerste maanden van de MMM.

17. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Douglas84 das heel fijn meid! En 3,5 kilo eraf vind ik een hele prestatie hoor, vooral omdat er toch een druk op ligt. Gelukkig zit je beter in je vel, want al die baaldagen hakken er flink in. Hopelijk is het een stijgende lijn en ga je je steeds beter voelen.

18. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Mijn favo collega is nu 6 weken en een paar dagen zwanger. En ohhh je moest eens weten hoe blij ik was toen ik hoorde dat ze een mooie echo had gehad! We delen samen leuke en minder leuke momenten.

*ego* ik heb sinds het begin van mijn ongi (nadat de helse pijn over was) steeds een drukkend gevoel in mijn liezen en zelfs steekjes in mijn bm.... ik ben bijna geneigd alsnog een test te doen, stom he? Het zal wel weer iets nieuws zijn van mijn vermoedelijke endo?????

Liefs Cyntje78

19. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    Hoe ik ermee omgaat ?

Zwaar K*T om eerlijk te zijn..
    Ben vandaag weer de hele dag depri (ben vanmorgen weer ongi geworden..
    Word gewoon zo moe en verdrietig van alles!

20. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Hé bah Gabbel.... Dat is inderdaad kl*** als je wéér ongi wordt.

Liefs Cyntje78

Deel Deze Pagina