Ik zit deze week in mijn vruchtbare week en heb morgen mijn eisprong, Nou natuurlijk al goed mijn best gedaan met klussen. Maar nu ben ik sinds gisterochtend al erg misselijk in de ochtend en gevoelige borsten. Zou dit wat betekenen? want dat kan toch niet zo vroeg al?
Hoi misz, ik heb dat ook gehad vorige maand, ik begreep ook niet goed waar het vandaan kwam. Een paar dagen na mijn ei nam de misselijkheid weer af..Zoals ik op het forum kon lezen hebben meerdere meiden daar last van.. Het zou natuurlijk heel leuk zijn.. als dat al symptomen zouden zijn heel veel succes deze maand!
Ik heb ook altijd een reeks kwaaltjes voor, tijdens en nog een week na mijn eisprong. Zelfs misselijkheid! En bij die misselijkheid ging ik dus echt al denken.... zou het? Maar helaas... mijn lichaam fopt me regelmatig. Groetjes Cyntje78
herkenbaar, ik heb dat elke maand! vorige maand had ik zelfs dat ik moest overgeven, goh wat waren we gelukkig!! maar helaas!!
Ik heb dat ook regelmatig, mijn vriend denkt al dat ik dan schijnzwanger ben...... Gelukkig heb ik het altijd en niet alleen als ik zwanger wil worden
Helaas herkenbaar,ik heb het iedere maand met no een hoop andere klachten,zoals erge vermoeidheid in het begin telkens de hoop zwanger te zijn maar helaas...
Flauw he, echt oneerlijk. Vorige zwangerschap bleek ik juist zwanger te zijn toen ik geen enkel kwaaltje (en dan bedoel ik ook helemaal geen!) had. Ik was er echt van overtuigd dat ik ongi ging worden, voelde zelfs de krampen al.......... Rotlichaam
Ow wat gemeen! Ik heb vanmiddag ook overgegeven.. heb dat nog nooit eerder gehad, maar nu ik bezig ben (1e ronde) zul je zien dat mijn lichaam me dus voor de gek houdt :x
Hier is het feest ook weer begonnen NOT. Gisteren eisprong gehad en vanmiddag weer misselijk en heeeeel moe