Hallo dames, Na heel erg lang niets van me te laten horen(zoontje is 3 nu) zijn wij weer begonnen aan een nieuwe poging voor een broertje of zusje! De 1e ronde 75eh gespoten, maar na 14 dagen spuiten niets, nu de 2e ronde met 112,5eh begonnen, en op dag 7 werd ik ongesteld, maar eitjes bleven groeien. Afgelopen donderdag op dag 15 ovitrelle gezet omdat er 1tje goed was. Vrijdagavond helaas niet kunnen klussen, maar zaterdags wel(in principe na de eisprong dus) maar ik ben nog steeds ongesteld! Hoe kan dit? Iemand dit ooit meegemaakt?? Groetjes Marieke
Die zegt gewoon er zit een goed ei, dua klussen heb nu 5x getest en weet dat subds vandaag de ovitrelle uit me lichaam is.... ben benieuwd... je blijft hoop hebben ondanks dit vage gedoe! Xx
Ik heb wel eens gehoord van tussentijdse bloedingen. Bijv door een gevoelige baarmoedermond of een vleesboom. Ik zou je ongerustheid bespreken met je gyn. Gewoon vragen wat het wel kan zijn en wat het beslist niet kan zijn. Misschien kan het je ongerustheid wat wegnemen. Ik denk in elk geval niet dat je daadwerkelijk ongesteld bent, want dan wordt je bms afgebroken. Dan zal er ook geen eitje springen. En dan zal de gyn je ook niet blijven behandelen. Dus het is (denk ik) een tussentijdse bloeding, geen ongi... Ben benieuwd wat je gyn zegt! Hoe dan ook: veel geluk, deze ronde