het is mijn man zijn 1e vaderdag en kan niks leuks bedenken, dus vandaar de vraag: wat geef jij je man voor vaderdag?
ik wil ook iets speciaals geven, denk erover een foto van kleine en mij te laten maken en die voor op zijn kantoor
goede! Ik mis moederdag helaas, als het goed is is de kleine er dan nog niet vaderdag is ze er wel en ik zat ook aan een foto voor aan boord te denken, maja hij heeft ook al een echo foto van dr aan boord en weet dus niet of dit heel leuk is ik houd dit topic in de gate!
een auto sticker van: ... aan boord, of ... rijdt mee. Die heb ik vorig jaar gegeven en het was een groot suc6. Dan kun je erbij op een canvas (action/xenos? misschien nog handjes of voetjes stempelen en dan erbij: voor de 1e vaderdag ofzo???
Dit jaar doen we niet aan moeder-/vaderdag (vinden het toch diep in ons hart vooral commerciele onzin), maar vorig jaar was ons beider eerste, dus konden we niet onopgemerkt voorbij laten gaan. Ik heb voor moederdag toen een mini-fotoalbumpje gekregen met foto's van mijn zoons eerste halfjaar. Mijn man heeft voor vaderdag een tas gekregen met daarop een foto van hemzelf met onze zoon. (hij had het er al een paar keer over gehad dat hij geen handige tas had voor naar zijn werk, dus hij was hier enorm blij mee). Sowieso doen foto's het bij ons erg goed, hoor, voor elke gelegenheid. Bijna elke verjaardag of andere speciale dag 'vieren' we met een foto op canvas of een album
ik heb het dan aan mijn man gegeven voor zijn verjaardag, maar misschien ook leuk voor vaderdag : mijn man heeft zijn auto sleutels altijd bij zich... dus heb ik een foto hanger laten graveren met de foto van ons toen 3 weken oude mannetje toen onze dochter geboren was hebben we haar foto aan de achterkant erbij op laten graveren.
Ik heb mijn man vorig jaar voor zijn eerste vaderdag een naambordje gegeven voor op de gevel met zijn voornaam, mijn voornaam en de naam van onze zoon. Hij was er heel erg blij mee.
Uit ervaring weet ik inmiddels dat, als je baby er eenmaal is, de echo foto's graag vervangen worden door baby foto's! Echo foto's zitten nu alleen nog maar in haar fotoalbum.
Het zou zo maar kunnen toch dat ze eerder komt, het zou net kunnen Ik kijk hier eerst wat ik voor moederdag krijg haha. (Het kan sowieso niet tippen aan het kado dat ik vorig jaar heb gehad )
al een boel leuke ideen! het naambordje en de hand/voet afdrukken op canvas vind ik tot nu toe het leukst ga vooral door meiden
Ik denk dat ik ga regelen dat de naam van onze zoon (dan nog net niet geboren) op het naambordje dat bij onze voordeur hangt gezet gaat worden. Dan kan hij die meteen trots ophangen als ons zoontje is geboren.
Hier wordt het manlief zijn eerste Vaderdag, dus ik lees ook even mee Wil echt iets origineels geven/doen.
Hangt er helemaal vanaf hoe oud je kindje dan is. Onze zoon was toen 10 maanden en vond het al erg leuk om met dikke potloden te krassen op blaadjes en samen zijn naam erbij schrijven. Ik heb toen bij de Action een canvasdoek en lijst gekocht en hij heeft daar lekker op mogen kliederen en we hebben toen samen zijn naam er onder geschreven. En papa was erg blij met het eerste kunstwerk van zijn zoon.
Ik geef mijn man niks met vaderdag, het is mijn vader niet... Alleen mijn eigen vader en mijn schoonvader krijgen wat. Als Ayla straks groot genoeg is om wat te knutselen, dan knutselen we wel wat voor vaderdag, maar tot die tijd doe ik er niet aan....
van mij krijgt mijn man niks van mijn dochter van 6 jaar waarschijnlijk een werkje van school. van mijn zoon van bijna 2 een mooie kleurplaat lekker standaard.. maar daar draaien deze dagen om vind ik de leuke zelf gemaakte dingentjes.. zoals een hand of voet afdrukje in gips of op linnen ... enzenz en uiteraard een lekker ontbijtje op bed
ik koop ook niks namens mij, maar onze dochter maakt wat, je kunt toch al met gemak knutselen met je dochter??
Mwah, mijn dochter is nogal van het alles op de grond gooien en er niet mee doen waar het voor bedoeld is. De lepels e.d. vliegen je hier om de oren als je het aan haar geeft . En buiten dat...ik vind vader- en moederdag eigenlijk compleet onbelangrijk, dus om haar nu met iets te laten kneien onder het mom van leuk voor vaderdag terwijl ze geen idee heeft waar ze mee bezig is...nee, da's niet aan mij besteed. Als ze straks wat bewuster écht iets maakt voor haar vader en het dan ook trots aan hem kan geven vind ik dat veel leuker.