Hoe gaat dat bij jullie thuis

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Glitterhartje, 16 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Glitterhartje

Glitterhartje Fanatiek lid

30 jan 2021
    2.380
    1.917
    113
    Kijken jullie dit ook? Komt op npo1.

Ik heb het nu een paar keer gezien en vindt het opzich wel leuk en sommige dingen heb ik wel bij van Ohh dat is misschien wel een idee, dus doe er ook nog beetje ideeën op hoe ik straks dingen zelf zou kunnen doen, of tenminste iets in de richting van

2. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.282
    17.159
    113
    Ja ik probeer het ook wel te kijken. Best leuk opzich. Komt alleen uiteraard weer op zo'n ***tijd als je een gezin hebt ;)

3. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.495
    2.948
    113
    Ik kijk het ook. Ik heb de NPO app gedownload, dus kijk het terug op een handigere tijd :o:

4. Chrissie1990

Chrissie1990 Fanatiek lid

26 aug 2016
    1.195
    1.084
    113
    Hulpverlener
    Ja heel leuk om te kijken.

5. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.012
    14.675
    113
    Vrouw
    Ik wil het ook kijken, maar nog niet gedaan.

6. Leesteken

Leesteken Fanatiek lid

14 okt 2018
    3.698
    3.491
    113
    Vandaag een aantal afleveringen terug gekeken. Sommige afleveringen vind ik wat saai maar ik heb ook dingen gezien waarbij ik dacht oké dit kan ik idd misschien ook eens zo proberen. Maar ook situaties die heel ver van mij af staan.

7. Leesteken

Leesteken Fanatiek lid

14 okt 2018
    3.698
    3.491
    113
    Het valt mij wel op dat veel van de deelnemende ouders een actief social media account hebben. Ik krijg het idee dat ze alleen mee doen voor meer volgers.

8. Mentos8

Mentos8 Bekend lid

2 nov 2020
    751
    451
    63
    Vrouw
    Aah ik dacht al; waarom zou je hier nou aan mee gaan doen. Maar dat verklaart wel wat.

Zonnestralen vindt dit leuk.
  9. Glitterhartje

Glitterhartje Fanatiek lid

30 jan 2021
    2.380
    1.917
    113
    Ja, niet verkeerd bedoeld natuurlijk maar die familie Pos zie je ook overal terug.. dus zal me indd niks verbazen maar goed los van dat, sommige dingen zijn wel de moeite waard om te zien of je er wat mee kan doen:) soms komen er best goede dingen voorbij

10. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.606
    8.357
    113
    Vrouw
    Ik ben gestart met kijken. Leuk programma.

11. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.565
    601
    113
    Net de aflevering gezien met het gezin met geadopteerd kind versus gezin in de camper.

Wat een leuke mensen in de camper maar ook ik kan me er niks bij voorstellen. Niet dat ik zoveel luxe heb thuis (bv geen groot huis, wel grote tuin, geen vaatwasser, geen droger, enz) maar toch. Ik vraag me alleen al af, toen zij met haar camper naar de laatste afspraak met de andere moeder ging, waar was de rest van het gezin toen? Haar auto is ook haar huis. En kinderen niet naar school doen vind ik ook wel ver gaan.
    Samen slapen doen we hier ook regelmatig met 8 en 10 jarige. In het weekend of in de vakantie. Vooral de jongste mag graag bij ons of met een van ons slapen. Prima. Ik geniet ervan want over nog eens 8 jaar denkt hij er vast anders over.
    Ik zou deze mensen wel willen volgen verder!

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  12. Marti

Marti Fanatiek lid

18 apr 2014
    2.384
    867
    113
    Ik volg het ook. Zitten hele leuke gezinnen bij. En ook opvoed stylen waarvan ik denk: uhhh:confused:hier krijg ik error van :roflmao:
    Maar ook veel herkenning.
    1 aflevering heb ik doorgespoeld want daar kon ik niets mee.

13. tuc

tuc Niet meer actief

Meer mensen die dit kijken? Ik ben nog maar net begonnen. Ik vind die mensen die commentaar leveren soms hylarisch.
    De (vaak) alleenstaande moeder van 4 waarvan een kindje met syndroom van down heb ik echt enorm respect voor.
    Ik kreeg jeuk bij de tablets en koptelefoons aan tafel:oops:, maar echt knap hoe ze het allemaal alleen regelt als haar man weg is.

14. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.462
    8.614
    113
    Vrouw
    Ja ik heb ze allemaal al gekeken. Leuk om te zien dat het vaak zo anders gaat.
    Hier ook veel respect voor Jeanine. Ik volg haar nu ook op insta, super leuk!
    Heel triest; de moeder waarmee zij een match had heeft sinds kort de uitslag borstkanker gekregen. Heftig hoor!

15. tuc

tuc Niet meer actief

O zeker heftig!

Ik ben bij afl 2 nu. De namen van dat gezin met 6 kinderen:eek:

16. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.272
    3.239
    113
    Vrouw
    #16 rocketscience, 27 aug 2022
    Laatst bewerkt: 27 aug 2022
    Ik heb ook een aantal afleveringen gekeken en ik vond het commentaar van de meekijkers juist heel mooi en bijna altijd zonder waarde oordeel. Behalve moeder geerts :rolleyes: die lijkt iedere keer weer even te willen benadrukken hoe goed ze het zélf doet. Jammer vind ik dat.

17. tuc

tuc Niet meer actief

Ja die moeder Geerts is vreselijk, vond ik in het eerdere programma waar ze aan mee deed ook.

18. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Ik heb het niet gezien dus misschien oordeel ik te snel maar met je gezin leven in een camper en je kinderen daarom thuisscholing geven en ze ondertussen de hele wereld, diverse culturen, talen, gebouwen enz. in het echt ipv uit schoolboeken kunnen laten zien en ervaren is denk ik veel leerzamer dan alles uit de boeken leren. Daarnaast is het een ervaring die je kinderen voor hun leven mee zullen dragen! Ik denk dat daar een groot huis met veel luxe niet tegen op kan als je het geluk dat je ervan ervaart op een weegschaal legt! Het klinkt gek uit mijn mond (want ik ben echt koopziek) maar ik des te ouder ik word des te minder waarde ik ga hechten aan materiële zaken en des te meer aan het maken van mooie herinneringen! Maar goed ik meng me nu in dit gesprek zonder het echt gezien te hebben!

Vergeten, Jessi79, Luna86 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  19. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.272
    3.239
    113
    Vrouw
    Ik heb de aflevering wel gezien en ik denk dat je het goed omschrijft. Het gaat voor dit gezin helemaal niet om spullen, luxe in huis, of überhaupt niet om het huis. Ze hebben juist een camper aangeschaft om alles buiten huis te kunnen ontdekken en te bezoeken. Ik geef ze groot gelijk, nu kan het nog. Als de kinderen straks groter zijn en andere behoeftes hebben is deze manier van leven misschien niet meer mogelijk.

20. Ballyss

Ballyss Bekend lid

18 aug 2018
    509
    598
    93
    Vrouw
    Ik kijk ook, het viel me wel op hoe de gezinnen in de eerste afleveringen omgaan met het avondeten. HEt verbaasde me echt dat er niet elke dag gekookt werd, er niet aan tafel gebleven werd en en er schermen tevoorschijn kwamen.. voor mij is dat nou echt iets wat ik belangrijk vind

Deel Deze Pagina