Hoe gaat dat bij jullie thuis

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Glitterhartje, 16 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Ik kijk nu de laatste aflevering op npo terug die vooral om de vaders gaat. Vind het op zich wel appart dat die ene vader geen co ouderschap wil omdat hij het alleen moet doen. Pas als hij een relatie heeft en het samen kan doen. Dan is het contrast tussen mannen / vrouwen / vaders / moeders toch wel weer groot. Van moeders word na een scheiding niet anders verwacht dat ze het maar alleen doen allemaal!

Madeliefke vindt dit leuk.
  2. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.843
    4.103
    113
    Ik denk dat dat degene is die ik toevallig vandaag ook gekeken heb (was de eerste die ik zag).
    Ik vond het verhaal van die Wouter echt knap. 21 jaar en dan zo de rol oppakken van (stief)vader (en ondertussen ook nog een bedrijf opstarten).
    Ik vond hem volwassener over komen dan die andere.

3. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Ik heb er pas 1 terug gekeken, maar viel me wel meteen op dat Stephan&Ilona en fam. Geerts bij het commentaar zaten :p

4. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.565
    601
    113
    Ik heb vandaag die gezien met gezin 1 met 2 eigen bedrijven en au pair, en gezin 2 met natuurlijk opvoeden, geen schermen, geen speelgoed met batterijen, veganistisch en op blote voeten en niet naar school.

Wat een uitersten. Ik zou beide echt niet willen en weet in dit geval niet naar welke ik meer neig. Ik vond de dame vh natuurlijk opvoeden ook zo apart praten. Ik kan het niet omschrijven. Interessant. Maar een kind dat je steeds onderbreekt snap ik ook niet. Maar spelen met je kind niet leuk vinden, snap ik ook niet haha.

Deel Deze Pagina