ik heb inderdaad bloed laten prikken om te kijken of ik antistoffen heb carmen. grappig mirna dat jullie kat tegen je aanlag toen je zwanger was. ik had ook al ergens gelezen dat sommige beesten dat voelen dat je zwanger bent.
Bij ons ging het goed en gaat nog steeds goed gelukkig de katten gaan weg als ze genoeg hebben van het gepluk en getrek. Ze hebben nog nooit uitgehaald naar haar.
Mijn man doet nu ook de kattenbakken (da's dan ook weer een voordeel van zwanger zijn ) Ik aai en knuffel m'n katten ook gewoon. 1tje voelde vanaf het begin af aan al dat ik zwanger was. Hij kwam echt elke dag op mn schoot liggen tegen m'n buik aan.. (normaal kwam ie maar 1x in de week ofzo bij me liggen)
Ik heb een kater van vijf jaar en een van vijf maanden. De oudste voelt ook echt dat ik zwanger ben! Hij komt knuffelen en geeft kopjes tegen mijn buik. Het is dan ook een echte knuffelkont hoor! Als ik een pijnlijke harde buik heb komt hij heel zachtjes kopjes geven en ligt hij niet op mijn buik, maar ligt hij tegen me aan. Zo lief. Toen ik van mijn eerste een miskraam kreeg, week hij echt werelijk geen moment van mijn zij... Als ik naar het toilet moest wachte hij voor de deur en liep daarna weer mee naar bed. Zo lief. Hij likte zelfs de tranen van mijn wangen. Sinds die tijd zijn Brammetje (de kat dus) en ik werkelijk onafscheidelijk!!! Vlak daarna brak hij zijn pootje. Hij kwam ook echt troost bij me zoeken en moest niets van andere hebben (door de pijn) geweldig!!
nou de pup zijn geen bullen maar jackrussell pup maakt niet uit hoor maar bonita vind het wel leuk dat ze er zijn als de moeder buiten zijn op te plassen enzo dan houd zij ze wel in de gaten Groetjes roelien
Ik heb geen katten maar wel een hond en een vogeltje, de hond is super lief voor alle kinderen en ik verwacht dus ook geen problemen met onze baby, de vogel daarenteggen is een Killer Tweety, die valt iedereen aan dus die blijft als de baby beneden is helaas in de kooi !
Wij hebben 2 katten en onze dochter vind ze helemaal leuk. Alleen de ene kat die moet er niet veel van hebben, maar die loopt gewoon weg als ze te dicht bij komt. Ze doet onze dochter niets, maar die andere kat vind het allemaal wel prima. Als wij zien dat ze naar hem toe gaat zeggen we ook zachtjes aaien en dat doet ze dan ook. Zo lief joh!!
Hahaha Killer Tweety! Wel handig 'snachts, voor als je inbrekers krijgt! (Een waak-vogel) Trouwens, je bent 9 dagen overtijd?? Hoe gaat het met je? Hou je het nog een beetje vol?
Wij hebben 9 katten Allemaal asiel poezen, waar we ook beiden helemaal gek van zijn. Ik word weleens bloedlink nu mensen opeens aan mij gaan vragen; " enne wat doen jullie nu met jullie katten" PARDON!! Het zijn geen wegwerpartikelen Ik zou me ook absoluut geen raad weten als de kleine allergisch blijkt te zijn.
Haha, ja het is echt waar, de Bull, waar iedereen bang voor is, is eigenlijk een schatje en dat lieve kleine vogeltje pikt je loeihard en vliegt dan gauw weg!! haha! Tja, inmiddels dus 10, achja het is niet aan te bevelen maarja moedertje Natuur is de baas he..dus is nog even afwachten, ik weet in ieder geval zeker dat er einde volgende week een babytje is,want als de kleine blijft zitten waar die zit, dan wordt ik dinsdag (10jan) ingeleid.. we zullen zien! groetjes!
Wel herkenbaar die reactie's van andere, ( wij hebben op de top 8 opvang katten gehad ) Nu krijgen we de reactie's over onze honden want je het zijn toch staffords en heel gevaarlijk durven ze ons dan te vertellen Woester kan je me niet krijgen, maar dan nodig ik de mensen even uit en zien ze gelijk dat ze een vresselijk vooroordeel hebben. ( de mensen die onze honden kennen geven toe dat ze vresselijk lief zijn voor kinderen )
Ik heb 4 katten en 2 honden . Mijn katten vinden de kids hartstikke leuk ! Toen mijn oudste geboren was , kwamen de katten om de beurt naar mij en de kleine toe . Even aan het bolletje snuffelen , even een likje over het bolletje en alles was goed . De jongste is nu 13 maanden en die kan de katten gewoon aaien . Ik heb zelfs 1 kat die contstant bij mijn jongste wil zijn omdat zij hem aait Mijn honden gaat het ook heel goed mee . Ze zijn heel lief voor de kids . Ik heb wel de honden van te voren aan een luier laten ruiken , zodat ze de geur herkennen . Deze tip kreeg ik toen dr tijd van mijn vk . Ik weet niet of dit de oorzaak is , maar mijn kids kunnen echt alles met de honden doen ( staart trekken , oren trekken enz ) Tuurlijk mogen ze dit van mij niet doen , maar evengoed vinden de honden het geweldig !! Groetjes Joyce
haha geweldige foto Sientje, ik heb nog nooit een bull terrier gezien die bijna lacht op de foto Het is ook zo ,we staan er boven. ( als is het met naaste fam wel eens moeilijk, om gewoon antwoord te geven dat de honden echt de deur niet uit gaan )
wij hebben 2 katten die behoorlijk bang zijn als mijn neefjes komen, maar ze zullen toch echt moeten wennen, verder zijn ze wel heel makkelijk, dus zie niet echt problemen.