Even mijn hart luchten part 2

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Apple2015, 4 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Apple2015

Apple2015 Actief lid

23 okt 2015
    252
    0
    16
    Omdat het andere topic was gesloten heb ik even een nieuwe geopend. Momenteel ben ik nog steeds aan het solliciteren en zoeken naar een job voor 3 dagen. Tot op heden nog zonder resultaat. Mocht 1 keer op gesprek komen maar was afgewezen. Er is verder gewoon weinig te vinden hier in de regio voor een job voor 3 dagen. Ik heb ook al verder gekeken namelijk met een uur reistijd heen en een uur terug, maar het aantal vacatures voor 3 dagen is zo weinig. Ervaren andere dames die solliciteren dat ook? En als je er op reageert dan zijn er nog 400 andere.
    Ik voel me de laatste tijd wel meer down worden doordat het zo lastig is wat te vinden en dat me meisje 4 dagen bij de opvang zit.

2. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Hi, vevelend he! Maar laat het je eigenwaarde niet omlaag halen.. ergens is er echt een baan voor je!
    Wat voor werk zoek je en in welke regio?

3. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Tja, drie dagen per week werken is ook echt weinig, vind ik. Kan je niet meer werken?

4. Apple2015

Apple2015 Actief lid

23 okt 2015
    252
    0
    16
    Ik denk dat je me vorige topic niet hebt gelezen. Ik werk nu 4 dagen maar wil graag 3 dagen werken. En in deze baan gaat dat helaas niet. Vandaar dat ik een baan voor 3 dagen zoek

5. Apple2015

Apple2015 Actief lid

23 okt 2015
    252
    0
    16
    Ik zoek een Job op het gebied van projectondersteuner, management ondersteuner of iets op het gebied van sales. Ik woon regio Utrecht maar ben al ver buiten me regio aan het zoeken.

6. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Nee inderdaad. Ik lees veel hier, maar niet alles :)

Lijkt me moeilijk om in dat vakgebied slechts 3 dagen te werken. Hopelijk vind je snel iets!

7. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Ik heb 5 jaar in dat gebied bemiddeld in deze functies. En het is inderdaad moeilijk om 3 dagen werk in te vinden. Ze waren er wel af en toe hoor maar geduld heb je wel nodig! Dus volhouden en tot die tijd even bikkelen!

Tip is om je in te schrijven bij relevante bureaus en search profielen aan te maken op indeed en jobrapido. Verder linkedin (via via maar dan moet je wel al een netwerk hebben) en ik zou wat bedrijven die je aanspreken regelmatig checken op vacatures of jobalerts aanmaken.

Je geeft overigens aan dat je het met name erg vindt dat je dochter 4 dagen naar de opvang gaat. Kan je eventuele partner niet ook 4 dagen gaan werken? Of wil je er zelf zijn?

In het laatste geval: lange adem hebben. Die baan is er!

Deel Deze Pagina