Wij verwachten idd eind november een zoon Alleen omdat ik nog wel verhalen lees dat met 16 (bijna 17) weken de vk er nog wel eens naast kan zitten. Maar ik vind hem idd ook overduidelijk. Maar dit zou niet de navelstreng kunnen zijn?
Dankjulliewel dames vind het nog steeds een beetje spannend tot de 20 weken echo De vk zei dat de navelstreng daar ook in de buurt ligt.. Dus dat maakt me wat onzeker.. Maar het lijkt toch echt op een jongen Onwijs blij mee!
Nog meer dames die er van overtuigd zijn dat dit een jongetje is? Geeft alleen maar een goed gevoel Misschien ook dames die hun echo van hun zoon willen plaatsen om te vergelijken?
Hier de echo van mijn zoon: View attachment 254036 Wel een verschil, deze is gemaakt met 17 weken en hij licht ook nog mooi op ook Maar ik denk als ik naar jouw echo's kijk, ook een jongen te zien!
Hee dankjewel! Het is idd een verschil maar die van jou is denk ik ook wat meer ingezoomed omdat het kindje ook groter lijkt. Mijn echo was met 16+5 week dus scheelt niet veel.. Maar ook duidelijk wat tussen de benen! Kben benieuwd hoe goed het te zien is met de 20 weken echo en echt de bevestiging te krijgen