Ik zal even kort mijn verhaal vertellen. Na 2 jaar uitblijven van een zwangerschap zijn we gestart met IUI met hormoonstimulatie. Er is bij ons geen reden te vinden waarom het niet lukt. Ik heb iedere maand een eisprong, m'n man z'n zaad is goed etc. Mijn cyclus was niet super regelmatig maar wel gemiddeld 26-29 dagen. M'n eerste IUI ging dan ook heel vlot. Ik moest op cd5 beginnen met gonal-f 50EH en op cd12 kon de IUI ingepland worden voor dag 14. Helaas heeft deze poging niet tot een zwangerschap geleid. Nu bij de 2e IUI is mijn cyclus helemaal van slag. Het eitje wil maar niet groeien. Ik zit nu inmiddels op cd17 en er is gewoon nog helemaal niks gegroeid. Alle follikels zijn 10mm of kleiner. Ik ben inmiddels ook omhoog gezet met de gonal-f naar 75EH, maar zelf daarmee willen ze niet groeien. Ik vind het heel bizar omdat ik uit mezelf altijd een eisprong had op dag 14-16. Ik gebruik nu medicatie om de follikels te stimuleren, maar er gebeurt juist het tegenovergestelde. Hebben jullie dit ook wel eens meegemaakt? Ik maak me wel een beetje zorgen.