hoe gaat een curettage in zijn werk?

Discussie in 'Miskraam' gestart door emje, 25 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Bedankt suus. PS zonder dat je het weet duim ik al enkele dagen dat je nieuwe zwangerschap goed gaat ;) (las je berichtjes in het topic "Is er nog hoop na 3 miskramen").

Liefs Loki

2. Flavour

Flavour Niet meer actief

Hé, da's lief!! dank je wel.

3. cherry blossom

cherry blossom Niet meer actief

Hier precies hetzelfde! ik ben gister gecuretteerd. Afgelopen dinsdag een echo gehad, ik zou bijna 12 weken zijn maar het kindje is met 10 weken gestorven. Ook al 2 weken dood dus.. ik heb de curettage goed doorstaan en het viel me 100% mee!
    Ik kreeg eerst een paar pijnstillers met een dormicum daar werd ik slaperig en rustig van. 1,5 uur later werd ik wakker omdat ze me naar de OK brachten, ik kreeg een infuus met de narcose en was gelijk in slaap. Heb helemaal niks gemerkt werd ineens wakker in een andere ruimte en toen waren ze allemaal heel lief voor me en brachten ze me terug naar mijn vriend. Heb even gevloeid, nu nog maar heel iets het is al bijna over terwijl het gister gebeurt is. Ik ben blij dat ik niet heb afgewacht, lijkt me emotioneel veel zwaarder!
    Verder geen lichamelijke klachten nu..

De verloskundige gaf aan dat we na het bloeden er gelijk weer voor mochten gaan. Dit gaf geen extra kansen op miskraam zei ze dat maakte niks uit.
    De gyneacoloog gaf aan dat het beter was een menstruatie af te wachten zodat je zeker weet dat je lichaam weer werkt en dan is de termijndatum makkelijker te bepalen.
    Maar na een miskraam krijg je extra echo's tenminste ik wel. Dus is de termijn makkelijk bepaald.
    Ik twijfel zelf nog, eigenlijk wil ik het liefst weer zo gauw mogelijk zwanger worden. Ben eerder na een miskraam van 5 weken gelijk zwanger geworden en daar is een gezonde zoon uit voortgekomen.. maar toen heb ik geen curettage gehad dus is wel een heel ander geval. Ik wil wel volgende week een zwangerschapstest doen om te kijken of al mn hcg uit mn lichaam is, zodat ik zeker weet bij een volgende zwangerschapstest dat hij duidelijk de uitslag aangeeft en niet een vaag streepje van oud hcg van de vorige zwangerschap. Snap je?

sterkte met alles!

Deel Deze Pagina