vlak voor kerst

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door kimm1988, 31 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    Met pijn in me hard en veel verdriet hoor ik denk ik toch een beetje hier bij

me (ex)vriend heeft een tijdje in het ziekenhuis gelegen met een klaplong en heeft operatie gehad.

Het liep niet echt lekker tussen hem en mij. Maar ben echt bijna elke dag in het ziekenhuis geweest. nooit heeft hij me gezegd recht in het gezich van schat wat fijn dat je er bent.

Het contact tussen zijn moeder en mij is gewoon slecht! En dan is dit nog zacht uitgedrukt!

nu is hij ontslagen uit het ziekenhuis voor kerst. Binnen 1 week!!! heeft hij besloten om zich uit te schrijven hier op dit adres. hij woont weer bij zijn moeder heeft al zijn spullen opgehaald.

hij kijkt amper naar ons om. spreek hem amper en hij zegt dat hij rust wilt hebben. *krijg ondertussen tranen in me ogen* hij zegt dat de relatie niet over is en dat hij ons nog wel 1 laatste kans wilt geven! ik heb hier weinig vertrouwen in maar ik moet hoop houden!

het doet zoveel pijn! ik mis hem echt onwijs maar het veranderd gewoon niet!

Ik ben zo boos en zo verdrietig en zo teleurgesteld in hem!!! Wat moet ik nu? '

2. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

ik weet natuurlijk niet wat er allemaal gebeurd is waarom je ex de keuze maakt om nu (tijdelijk) weg te gaan.
    Hij zegt jullie nog een laatste kans te willen geven, maar wil jij dit wel en op wat voor manier.

Persoonlijk denk ik dat je voor jezelf het beste voors en tegens op papier kan gaan zetten, de situatie voor jezelf moet verduidelijken en dan een gesprek aan kan gaan met je partner en moet zien wat je dan kunt en wilt.

Dit is niet een keuze die een ander voor je kan maken. Wel kunnen we meedenken enz. Echter dan is het wellicht handig iets meer info te geven.

groetjes
    en heel veel succes

3. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    We hebben regelmatig wat irritaties naar elkaar omdat hij vrij weinig tot eigenlijk niks in huis deed. Een afwas doen was al te veel gevraagd. en dat leverde bij mij heel veel irritaties op waardoor we erg snel bij elkaar op de lip zitten.

hij vind dat ik me zin altijd wil doordrijven en het irriteert hem als ik zeur over een actie die zijn moeder dan heeft gedaan (meneer vind dat ik mijn mond dicht moet houden tegen zijn moeder) dus de enige tegen wie ik kan praten over zijn moeder is hij zelf.

hij zegt dat hij het financieel niet trekt. (we lopen wat achter met wat rekeningen maar ik heb alles goed op papier staan en het is zo ingelopen).

hij zegt dat hij het al met al niet trekt die spanningen in huis enzo...

ik heb hem gisteren een smsje gestuurd dat ik geen contact met hem wilt dan alleen praten bij maatschappelijk werk. en dat ik niet vind dat de kinderen een vader verdient op de manier zoals hij zich nu gedraagd! ben behoorlijk boos op hem en met de dag dat hij daar is word ik steeds bozer. ik wil rustig met hem praten maar dan wel wanneer het nu mij uitkomt. hij kijkt niet om naar de kinderen hij doet erg moeilijk als ik hem zeg kom dan een dag hierheen om wat te doen met de kinderen. Want zelfs dat wilt hij niet. Hij wilt met alle geweld dat de kinderen daarheen komen zodat hij daar wat leuks met ze kunnen doen. En daar pas ik voor...

we irriteren ons erg snel aan elkaar door van alles en nog wat. En het is hem nu te veel geworden en daar is hij "gevlucht" in plaats van te praten en te vechten... in mijn ogen beetje laf

4. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

dat weglopen voor problemen is voor mij zeer herkenbaar en ook ik ben er tijden boos om geweest.
    inmiddels zijn mijn ex en ik in contact omwille van de kleine en denk ik maar .... ach hij is simpel en weet kennelijk niet beter. hij mag de kleine zien maar ik houd de touwtjes in handen

ik snap je gevoel heel goed
    ook bij ons waren er geldproblemen, kon mijn ex de spanningen daaromheen niet meer aan en besloot voor alles weg te gaan en opnieuw te willen beginnen
    wat natuurlijk niet echt kan want gevolg is beiden schuldsanering nu en we zijn wel verbonden door onze zoon.

Ik wil je alle succes wensen daarom. Misschien een tip: schakel mediation in en / of spreek met je ex een datum af om te praten of desnoods mailen als strart en houd tot die tijd rust en afstand.

veel goeds

5. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    hij wil op dit moment helemaal geen contact alleen om te praten wanneer hij de kinderen mag zien!

We hebben samen besloten dat we naar maatschappelijk werk gaan. Nu hebben we daar een afspraak volgende week vrijdagochtend. Hij weet van de afspraak dus ben benieuwd of hij daarheen gaat. maar wacht het gewoon af. Voel me nu wel aan me lot over gelaten. Omdat hij deze keuze maakt moet ik in 1x alles regelen enzo. en daar ben ik erg boos om. Nu moet ik fulltime werken omdat hij zich hier heeft uitgeschreven enzo

6. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    sorry dat ik het zeg kim, hij wilt jullie nog 1 kans geven?? Hij beseft zeker niet dat die blij moet zijn als jij hem nog 1 kans wilt geven!
    Jij stond elke dag wel aan zijn ziektebed en dat waardeert die niet eens van je!
    Hij is beter en je wordt gelijk opzij gezet,
    Jij mag niks over zijn moeder zeggen maar zijn moeder wel over jouw?

Dit doet me zo aan de situatie met mijn ex denken.
    Ik deed alles voor die man, maar uit eindelijk waar bleef ik en mijn gevoelens?

wil je alleen zeggen denk ook meer aan jezelf en aan wat jij wilt? Jullie verdienen meer dan dit!(jij en je kids)
    Ik snap dat dit heel moeilijk voor je is , maar zoals je man je behandelt vind ik totaal respectloos

Deel Deze Pagina