Dank je wel jullie ook succes zie dat jullie ook al even proberen zwanger te worden. wie gaat bij jullie het kindje dragen je vrouw of jij?
Je gaat vast gewoon doorverwezen worden. Is best spannend, maar ook wel fijn om een volgende stap te zetten.. Ik hoor euh.. lees het wel morgen
Hoii Hoiii ha was een vrouwelijke dat is altijd fijn me eigen ha was er niet ivm ziekte. verwijzing gekregen voor de gynaecoloog. binnen 2 dagen zou ik dan gebeld worden maar werd een uur later al gebeld. 6 Sept is de eerste afspraak. ik heb een brief gekregen voor bloed te prikken voor chlamydia. en manlief moet een potje inleven met zaad Dus ben benieuwd!
Hoi, wij hebben destijds ook nagenoeg het hele traject doorlopen. Eerst krijg je idd bovengenoemde onderzoeken. Daarna hebben wij nog gehad: man een echo vd balzak en een prostaatonderzoek, ik diverse echo's op diverse tijdstippen, een hsg (dan gaan ze met contrastvloeistof de vorm van je baarmoeder en eileiders bekijken) daarna werd ik weer een halfjaar weggestuurd en hadden we net de kijkoperatie gepland staan toen ik zwanger bleek te zijn. Hou er rekening mee dat dit iets is van een lange adem. Na elke stap word je zo weer een paar maanden weggestuurd in de hoop dat je intussen zelf zwanger raakt. Dat is bij ons na 2,5 jaar ook wel uiteindelijk gebeurd, maar ik vond het heel frustrerend elke keer weer weggestuurd te worden. Maar het cliché is waar, dat ben je ook wel weer vergeten als het eenmaal zover is.
Wat houd dat in chlamidia antistoffen ?. Ik heb chlamidia gehad wil dat nu zeggen dat je direct niet meer kan zwanger worden snik..
Voelt eigenlijk best wel fijn om te weten dat we wel gehoord/gezien worden. kan nu niet meer doen dan afwachten. wel erg spannend!!