Ik word gek van mezelf. Ik heb de hele dag door een onweerstaanbare trek. De eerste weken was ik vooral misselijk, waardoor ik niet zoveel at. Maar nu...! Als ik net gegeten heb, dan heb ik na een uurtje alweer trek. Ik krijg dan ook echt brandend maagzuur, ik moet echt wat eten dan. Ik snap niet dat mijn lichaam zoveel nodig heeft! Ik kom uiteraard ook heel snel aan nu. En ik weet ook wel, dat de baby goed moet groeien. Maar zoveel energie binnenkrijgen?!?! Ik kan het ook niet onderdrukken door bijvoorbeeld komkommer te eten of wortelen. Ik probeer het nog wel met kwark, brood en soep. Maar als deze stijgende lijn voortzet, dan weet ik niet waar het straks eindigt... Iemand tips? Of is dit iets waar ik me gewoon bij neer moet leggen.....
Haha, heel herkenbaar. Ik eet gewoon waar ik op dat moment zin heb. Vaak is het na de warme maaltijd tegen 17.30u. , waarbij ik nu al 2 grote borden opschep (nomaal maar 1), heb ik een uur later weer trek. Heb zelfs afgelopen dinsdagavond om 23u. nog pannenkoeken staan bakken , had ik op dat moment behoefte aan, en het smaakt heerlijk , was teleurgesteld dat het na 6 grote stukken al op was . Heb net een klein uurtje geleden nog een bak patat op, met 2 frikandellen speciaal en een broodje hamburger speciaal, en heb nu weer trek in de warme maaltijd . Loop ik in het centrum, en loop ik langs de hema, moet ik een broodje rookworst hebben, en loop ik langs bakker bart, een broodje gezond of broodje kaas/komkommer. Snoepen doe ik ineens niet meer, daar in tegen heb ik zin in wat 'vettigs'. Daarnaast eet ik ook fruit, maar daar moet ik mezelf toe dwingen, anders laat ik het zo staan . Ben voor mezelf allang blij dat ik nu weer wat wil/kan eten, in het begin, kwam het er gelijk weer uit, nu niet
nee, niet echt Ben in 4 weken tijd pas 2,3 kg. gegroeid.. niemand ziet het nog aan mij dat ik zwanger ben. Terwijl ik nu wel 16 weken zwanger ben Zelf zie ik het nu wel groeien hoor, maar met een trui o.i.d. valt het niet op. Ik ben erg qua eten. ik weet het, maar het is zo lekker! Owja, was altijd erg slank hoor, en groeide al niet zo snel. Daarbij sport ik nu veel minder ( deed ik voordat ik zwanger was elke dag fanatiek), dus waas het aan ligt?
Gewoon eten waar je zin in hebt hoor! Nu kan je het, straks misschien niet meer. Ik heb nu bijvoorbeeld dat ik 's avonds niet zoveel meer kan eten van warm eten. Maar ik eet echt gewoon waar ik zin in heb. Ben nu 25 weken en ongeveer 5 kg aangekomen.
waar blijven dan al die calorieen? Ik snap het niet hoor.... Als ik echt ga eten waar ik trek in heb, dan komt het echt niet goed! Ik heb het idee dat ik continue kan eten, ik heb totaal niet een verzadigd gevoel. En zoals nu, zit ik te wachten op manlief. Over een half uurtje is hij er. Maar ik heb echt het idee dat ik bijna flauwval! Ik mag echt hopen dat ik ook niet al teveel aankom. Niet alleen omdat het er straks ook weer af moet, maar ook omdat ik graag een beetje in goede conditie wil zijn als ik moet bevallen!
heb ik ook hoor, ik vreet ook echt alles en ben "maar" 14 kilo aangekomen, dus ga je gang. heb het zelf trouwens vooral 's avonds. na het avondeten moet ik snoepen!
Ik heb ook zeker meer trek, dan voorheen en probeer er wel op te letten (het is alleen allemaal zo lekker ) Na het avondeten moet ik me proberen in te houden, anders word ik 's nachts wakker en dan ben ik me een partij misselijk. Herkennen jullie dit? Groetjes Franka
Helaas geld dat niet voor mij. Ik ben 30 weken en al 15 kilo aangekomen. Ik heb ook de hele dag trek maar probeer mij daar toch maar niet teveel aan over te geven. Eet dus niet zomaar waar ik zin in heb. Ik wou dat dat nu zou kunnen!
ik ben vanmorgen maar op de weegschaal gaan staan. 3,5 kilo erbij. Moet je je eens voorstellen hoeveel dat geweest zou zijn als ik overal aan toe had gegeven! Ik ben een persoon die al aankomt als ze naar eten kijkt, laat staan alles naar binnen propt! ha ha Maar vooralsnog pas ik nog in mijn maatje 38, dus wat dat betreft heb ik niets te klagen... Ik heb net mijn ontbijtje op en zit alweer te denk wat ik straks eens zal gaan eten...
ik ben al bijna 10 kilo aangekomen en kan nog steeds nie zien waar het zit maar het zit er hihihi en ik vind het helemaal niet erg heb 5 jaar trug kanker gehad is nu allemaal weer ok maar ik kwam maar niet op mijn oude gewicht en nu dus wel hihi ben er maar al te blij mee mag voor mij zo dik als een ton worden kan ik na de bevalling eindelijk een keer een sportschool weer bezoeken.