Zo'n last van mijn buik!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door WendyB, 19 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WendyB

WendyB Actief lid

25 jul 2006
    260
    0
    0
    Hallo Allemaal,

Ik weet dat het normaal is om menstruatie-achtige krampen te hebben, maar ik maak me toch zorgen.
    Ik krijg de afgelopen paar dagen echt enorme buikpijn. Het zijn geen steekjes of krampen, maar een beetje zoals het voelt als je hele erge diarree hebt. Het komt vaak als ik ga staan. En gaat vaak pas weg als ik ga liggen. Zaterdag werd ik zelfs wakker van deze pijn (ik lag op mijn zij) ik kreeg het er helemaal benauwd van en toen ik mij op mijn rug draaide, zakte het langzaam weg.

Verder ben ik soms echt misselijk, maar ik geef niet over.

Heeft iemand van jullie ook zoiets, is het normaal?

Groetjes Wendy.

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.800
    113
    Heb ik ook gehad in de periode waarin jij nu zit.

Een week lang heb ik gewoon op een willekeurige tijd op de dag vreselijke krampen gehad. Idd net alsof je erg nodig moet, en vooral als je diaree hebt.

Ik had die krampen 1 keer per dag, ongeveer 10 minuten duurden de krampen en na +/- een week was het over.

Als je verder geen bloedingen hebt is er niks aan de hand,

3. WendyB

WendyB Actief lid

25 jul 2006
    260
    0
    0
    Dank je wel voor je antwoord.

Ik ben zo onzeker sinds ik zwanger ben. Ik dacht meteen aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, maar ik heb niet gebloed.

Liefs Wendy.

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.800
    113
    Nee ik had dat ook hoor.

Maar als het echt de hele dag door kramp is, moet je natuurlijk even langs de huisarts. Maar af en toe is normaal hoor.

Succes met je zwangerschap, :p

Deel Deze Pagina