Nergens zin in

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Annabel26, 23 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Ik ben nu 11 weken zwanger, gelukkig niet veel overgeven maar wel heel erg misselijk. Ik heb gewoon echt helemaal nergens zin in, niet om naar buiten te gaan, niet om te lezen ( wat ik serieus heel graag doe ), echt helemaal nergens in.

Vind het zo vervelend want ik zit maar de hele tijd een beetje voor me uit te kijken. Ik wordt er zelf een beetje chagrijnig van. Iemand die dit herkent? Ging het over want hoewel ik ontzetten blij ben dat ik zwanger ben, vind ik dit toch echt even minder.

2. Lies2012

Lies2012 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.479
    0
    36
    Rotterdam
    ik herken je gevoel. Ben ook veel misselijk en elke ochtend overgeven. Nu ook ziek er bij en daardoor gisteren flauw gevallen.

Naar mijn werk gaan kost mij ontzettend veel kracht (geestelijk ook) en zo is het met alles. Alleen al boodschappen doen.
    Ik vind het heel sneu voor mijn zoontje en probeer het beetje energie wat ik nog heb aan hem te besteden..
    Voel me echt een waardeloze moeder, vriendin, werkneemster en huishoudster ;) haha.

Ik hoop dat het snel beter word

3. Zohra

Zohra Fanatiek lid

20 mei 2015
    2.005
    322
    83
    Je bent misselijk en ook moe waarschijnlijk, logisch dat je niet je normale vrolijke zelf bent! Het komt goed, met 14/15 weken gaat de misselijkheid weg en dan krijg je ook weer energie, let maar op. Wees in de tussentijd maar een beetje aardig voor jezelf.

4. mamahartje

mamahartje Actief lid

31 aug 2012
    233
    0
    16
    Heb ook nergens zin in. En eerlijk gezegd baal ik zelfs van het weer, want dan voel ik me verplicht om toch leuke dingen te gaan doen. Terwijl ik liever met een dekentje op de bank films zou liggen kijken als het buiten grauw en koud is en de regen op het raam tikt. ;)

Deel Deze Pagina