Terecht boos?

Discussie in 'De lounge' gestart door Dani11, 12 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Vanmorgen ging ik mn zoontje naar het KDV brengen en zag ik aan het eind van onze straat alles afgezet met rood wit lint, cameras, brandweer en politie ik dacht al jeetje wat is hier gebeurd? Toen reed ik door naar het KDV wat er vlak achter ligt en ging mn zoontje naar binnen wegbrengen. Toen ik naar buiten wilde lopen zag ik ineens ook een rood met wit lint hangen, dus ik kreeg het al benauwd, komt er een man aan mevrouw ik ben van de politie, u mag er nog snel door, dus ik naar mn auto mn man gebeld, hij naar het KDV gebeld (omdat ik in de wijk ook al politie zag en hier op KDV ook lint en wat die man zei, dacht ik er loopt een gek rond ofzo je weet het niet) belt mijn man me terug dat het gewoon werklui waren en ws gewoon een grapje maakten. Ik was zo boos :x met al die drama's die er spelen vond ik dit echt een misplaatste grap, maar iedereen die ik het vertel lacht er mee, reageer ik dan zo overdreven :)

2. Jel

Jel Niet meer actief

Wat vaag.... Een grap? Dan slaat die grap nergens op. Kan me zeker voorstellen dat je hiervan schrikt. Ik zou ook boos worden...

3. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Of je overdreven reageert weet ik niet. Weet wel dat ik zoiets ook echt NIET grappig zou vinden en er ook best een beetje pissig om zou worden :)
    Probeer je voor te houden dat er gelukkig niks aan de hand was! Dat is uiteindelijk het belangrijkste.

4. mimi83

mimi83 Niet meer actief

en je hebt niet even aan die agent gevraagd wat er aan de hand is?

werklui? van de brandweer en politie. ja heel logisch. boos zou ik niet worden, maar zou hem eerder voor gek verklaren... en denken jahoor blijkbaar ben je niet wijzer.

maar ik zou echt wel willen weten wat er was voordat ik mijn zoontje op het kdv bracht.

5. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Ik had mn zoontje al binnen gebracht, hij zei het toen ik naar buiten liep en toen hing er ook pas dat lint, dat er niemand meer door mocht, dus ik heb buiten staan wachten en mn man heeft direct gebeld of er iets was, anders was ik natuurlijk meteen terug naar binnen gegaan. Maar het waren dus gewoon klussers die op het KDV iets moesten doen en voor de grap zeiden dat ze vd politie waren, vanwege het voorval in de wijk dacht ik dus dat het verband hield.

6. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    Vreemd verhaal, er als politie, brandweer en cameramannen waren klinkt het niet als een grap. Hoe weet jouw man op afstand dat het om een grap gaat dan?
    Ik zou mijn kind ook absoluut niet achterlaten voordag ik precies wist wat er aan de hand was.

7. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    huh wat apart???????
    nou idd zou dat ook echt niet leuk vinden hoor!

8. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    Oh, nou snap ik het. Het heeft niks met elkaar te maken!
    Tsja dan zal het wel gewoon een misplaatste grap zijn van een werkman. Ik snap dat je in combinatie schrikt maar waarschijnlijk is de werkman zich van geen kwaad bewust en vind zichzelf vast er grappig!

9. mamaSuusenTessa

mamaSuusenTessa Bekend lid

8 okt 2010
    893
    0
    16
    NULL
    Eindhoven
    Snap er niets van.Een grap?En daar doet de politie en brandweer aan mee?

10. Amfy

Amfy Niet meer actief

lijkt me niet dat brendweer en politie er aan mee werken??? een voledig bemande tankautospuit kost alsnel 3000 euro.

11. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

volgens mij is het nog geen 1 april....

12. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Hahahaha laat maar, ik ben blij dat er niks was. Maar als je mijn verhaal goed leest, had het een niks met het andere te maken ;D

13. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Wisten die werklui wel van die politie en brandweer dan?

14. mamaSuusenTessa

mamaSuusenTessa Bekend lid

8 okt 2010
    893
    0
    16
    NULL
    Eindhoven
    Heeft het te maken dan met een schietpartij in Prinsenjagt?

15. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Nee, ik zou de grap ook niet kunnen waarderen eerlijk gezegd. Smakeloos ook, als er iets ernstigs is gebeurd waar de hulpdiensten voor uit moeten rukken, dan een bouwvakker denkt daar een grapje over te moeten maken.

Dus nee, je stelt je niet aan ...

16. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    ik vind dit echt weer zo'n mannenactie die niet verder nadenken dan hun neus lang is ;)
    die dachten gewoon ff grappig te zijn maar zich niet bewust van de ongeruste ouders.
    gelukkig is er niets aan de hand, probeer het maar snel weer te vergeten.

17. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik zou er wel om kunnen lachen :)
    Maar ik ben dan ook niet zo snel ongerust en tuin niet zo gemakkelijk in practical jokes :)

18. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

nu ik zo lees dat de 1 niks met het ander te maken heeft, vind ik het wel grappig. Misschien wist die bouwvakker wel niks van het voorval in de wijk.

Waarschijnlijk als je niet eerst langs dat 1e voorval gereden was, had je ook wel duidelijk gezien dat die man bouwvakker was en niet van de politie.
    Maar goed, ik hou wel een beetje van dat soort humor.

19. Dani11

Dani11 Niet meer actief

HhAAAHHa daarom zei ik ook laat maar, achteraf denk ik ook oehhhhh rotzak hahahaha, maar op dat moment vond ik het echt niet leuk, vooral omdat je al zoveel dingen hoort op KDV, maar ja dit zijn echte mannengrapjes ja tjonge jonge :p

20. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Had hij ook een uniform aan doen?

Deel Deze Pagina