ik denk dat ik me echt niet had kunnn inhouden als mijn vent zo naast het bed zou staan Robbie Williams danst bij bevalling | Overig | Telegraaf.nl
Nou.... ik denk dat ik hem eigenhandig de verlos uit de schopt had... omg wat een ego tripper is dat zeg!
Apart mannetje. En dan de keuze van dat nummer 'he ho here she goes....'. Ach, misschien probeerde hij haar aandacht wat af te leiden. Als hij bij mij in de verloskamer had gestaan, had ik 'm niet eens opgemerkt, zat toch in een soort roes.
Ik dacht toch echt een vuile blik van haar te zien naar hem toe toen hij haar aanspoorde mee te doen haha! Volgens mij vond ze het drie keer niks. Maar wie weet hadden ze dit afgesproken.
hm, denk niet dat manlief er hier zo makkelijk vanaf was gekomen dan! Al kon ik het de eerste uren wel hebben, daarna heb ik me opgesloten in de douche, tot 20min voor ze eruit kwam. maar misschien was ze al lang bezig en verveelde hij zich stierlijk
Er zijn nog meer filmpjes... Robbie Williams doet live verslag van bevalling | Spitsnieuws.nl Ik denk niet dat ik blij zou zijn met zo'n 'live verslag'. Maar ik gok dat ze het niet erg vind... Lijkt mij dat het anders niet zou gebeuren.
Hij mocht ook wel bij mijn bevalling zijn, zingend, dansend, irritant, don't care, als ie er maar was
Haha geweldig. Ik vind het juist geweldig. Misschien wilde ze dat juist wel of was het een weddenschap. Ben groot fan van Mr Williams en kan het wel waarderen hahaha
Hahaha inderdaad. Ik vermoed dat het een leuk grapje is, vooral bedoelt om zure vrouwen even flink op de kast te krijgen.
Ik plast bijna in mijn broek van het lachen toen ik het zag. Al moet ik eerlijk zeggen, dat mijn man dat februari niet moet flikken Vooral het moment dat hij haar port om mee te doen, net slapstick
Tis in scene gezet, er is ook een variant waarin zij juist staat te dansen https://www.youtube.com/watch?v=jKUFpJ_1dV4&feature=share
Ach ja hij heeft zichzelf in ieder geval weer goed op de kaart gezet want hij is overal in het nieuws Ik zeg slimme marketing!
Ik kan er ook echt wel om lachen! ik moet eerlijk zeggen: ik hoef niet gefilmd te worden tijdens mijn weeën maar tja, ze heeft er natuurlijk wel een man naar om zich zo te gedragen