zo efe iets heel anders! mijn beste vriendin gaat in de zomer trouwen en nu wil ik iets leuk doen of maken op hun trouwdag 2 jaar geleden ben ik getrouwd en ze had een hele diashow van ons leven gemaakt met muziek waarop we voor het eerst gekust hebben enz echt geweldig van haar ik heb hem nu ook thuis op dvd liggen en kijk er nog vaak naar. Maar nu gaat zij trouwen en ik wil zoooo graag iets orgineels voor haar verzinnen maar mijn hoofd blijft leeg heeft iemand tips heb jij iets leuk gezien of gedaan op een bruiloft please laat het weten!!!!!!!! veel liefs jaja
Oei! Dat is heel moeilijk, vooral omdat ze zoiets speciaals voor jullie heeft gedaan! Ik zou het even zo niet weten, hopelijk hebben de anderen een goude tip voor je!
Ik weet niet hoe handig je bent maar misschien zou je een filmpje kunnen maken waarop alle vrienden en familie leuke anekdotes over haar (en hem) vertellen of een lieve of grappige boodschap inspreken. Een collega van mij heeft dit ooit eens gedaan en dat viel goed in de smaak. Ze had de DVDvolgens mij de avond voor de bruiloft gegeven. Had er volgens mij ook wat foto's en muziek onder gezet, maar dat weet ik niet meer precies. Er is in ieder geval wel wat eluks van te maken denk ik. Succes!
Niet zo creatief, maar wel érg romantisch vond ik zelf: Het loslaten van duiven... Dat heeft m'n ene nichtje bij de bruiloft cadeau gedaan aan haar zus (m'n andere nichtje) . Bruid en bruidegom kregen er ieder 1 in de hand en die mochten ze loslaten (m'n nichtje is niet zo'n held, maar de duifjes waar niet zo groot en erg rustig) . Het was prachtig om ze samen weg te zien vliegen en even later werden er nog een aantal zo uit het mandje losgelaten. Degene van wie ze waren hield een kort praatje over de symboliek ervan. Echt érg mooi...
Wij hebben een keer een liedje ingezongen in een studio. En dit op de avond van de bruiloft gepalybacked. Viel ook heel erg in de smaak. Zelf een levenloop gemaakt met alle vrienden. Dit ook op de avond laten zien.
Hoi!! Een fotocollage??? In ieder geval overal wegwerpcameraatjes neerleggen en in laten leveren bij jou als ze vol zijn en daar dan een foto-album van maken???
Die wegwerpcamera's hadden wij ook liggen, krijg je niet zulke hele mooie foto's van, veel vage foto's vooral naarmate de avond vorderd (maar ook wel weer leuk) Wij kregen van mijn mans zusje en haar vriend (namens de familie denk ik) en foto van kleine foto's Topdoek.nl - Speciale effecten maken uw canvas doek nog mooier en dan naar beneden scrollen en dan die mozaïk. Ze hadden bij de trouwkaart een briefje ingedaan met het verzoek aan alle gasten om wat foto's naar hun te mailen. Veel mensen hebben daar gehoor aangegeven. Wij waren er erg blij mee. Ook hebben wij alle ingestuurde foto's op DVD gekregen, leuk extraatje... Hoef je zelf niet met de camera aan de gang
dat vind ik érg gaaf . Wat hadden ze bij jullie als 'grote' foto gebruikt? Want dat lijkt me dan weer wel moeiljik... ?
Toen mijn vriend zijn zus ging trouwen was mijn vriend ceremoniemeester. We hebben toen gevraagd als alle kaarten gedrukt waren en geschreven wij ze geopend wilde hebben. Hebben er een papiertje bij in gedaan of alle gasten voor 1 euro een kraslot mee wilden nemen naar het feest. Had een mooi rose versierde prullebakje gekocht en die bij de ingang gezet. Ze hebben beide tot 3 uur 's nachts in bed liggen krassen Zaten een paar leuke bedragjes tussen. Bij mijn vriendin vroegen we of iedereen een kaart wilde schrijven met een postzegel erop en wilden inleveren bij de ingang. De kaarten heb ik allemaal meegenomen naar huis en elke twee week heb ik een kaart gestuurd iets van 2 jaar lang. Ze snapten er in het begin niets van, en op den duur zaten ze alweer op een kaartje te wachten. Succes met het verzinnen van iets leuks
het alfabet op papier zetten en achter elke letter iets passends schrijven. bv bij de letter v vandaag zijn jullie getrouwd. In ieder geval iets wat betrekking tot hun heeft.
Ik heb voor mijn vriendin een scrapbook achtig iets gemaakt. Met allemaal foto's van de mensen en dingen die voor hun belangrijk waren. Gedichtjes over vriendschap en liefde. Foto's van hun samen.. En op het einde van dat boek.. Had ik foto's van het trouwen. Heb het hun 's avonds gegeven.. Bij het feest en ze vonden het superleuk! Is ook langsgegaan bij iedereen en had zelfs haar ouders laten huilen hihi.
het alfabet op papier zetten en achter elke letter iets passends schrijven. bv bij de letter v vandaag zijn jullie getrouwd. In ieder geval iets wat betrekking tot hun heeft.
Ik heb bij mijn vriendin bij de ingang van de feestzaal met een poppenkast gestaan.De gasten moesten in de poppenkast gaan zitten het gordijntje opendoen en iets leuks liefs of grappigs vertellen ik heb dit samen met haar broer met de camera opgenomen en later op dvd gezet.Je kreeg toen een soort achterwerk in de kast wat vroeger op tv kwam.
Ze hadden een foto van onszelf uitgezocht, van onze grote reis door Amerika (ons favo vakantieland). Moet eerlijk zeggen dat het me een raadsel is hoe ze daar aangekomen zijn Maar dat zou je kunnen doen, of iets wat zei allebei gaaf/leuk/dierbaar vinden/is.