Haha, ja, leuk toch, leek altijd wel de 'Jerry Springer show'! Misschien zien we haar binnenkort wel als de Nederlandse 'octomam' terug of zoiets vaags . Jammer dat Melloncollie weggaat of al weg is.
Zo dan, zit te lezen hoor en jongste 2ling was een half jaar en toen alweer bezig(!)en nogmaals in verwachting van een 2ling. Klopte het nu wel of niet? Lijkt me echt zwaar zeg 3 keer een 2ling zo kort op elkaar, pfff.
Motormuisje had toen wel allemaal foto's van haar kinderen in haar album staan. Duidelijk 3 verschillende tweelingen. Vond het ook een heel bijzonder verhaal toen. Er was ook een vrouw in het alleenstaande moeders forum, waarvan haar man overleden was tijdens de zwangerschap. Zij zou inmiddels bevallen moeten zijn en ik ben benieuwd hoe het met haar gaat.
Nou ja,..Dat vind ik niet leuk om te lezen Fairy. Je had zelf aangegeven dat het zo druk was en dat je je af en toe komt melden. Wat verwacht je dan van ons bij de maartmama's? Het is altijd leuk een update te lezen van hoe het met jullie gaat! Dus voel je alsjeblieft vrij om te posten hoor.
Ik mis niemand. Maar heb dit even gelezen en de enige die ik ken is wishgirl. De rede is inderdaad erg vervelend dat ze weg ging. De engelenkaart heb ik inderdaad nooit meer gezien nee. Maar ze heeft voor mij wel 2 keer gependeld. Was niet nep. Alleen toen ze de egelenkaarten wilde doen is ze dus weggegaan omdat mensen inderdaad hun mond niet konden houden.
Idd mamaatjevan5, Nathalie. Haar man is vorig jaar overleden aan alvleesklierkanker als ik me niet vergis. Ik kom haar nog regelmatig tegen op facebook en als ik het allemaal goed snap, heeft ze weer liefde gevonden Ik zag ook dat Valhalla niet meer actief is?Waar is zij gebleven dan?
En hoe gaat het met Shadixxx..? Ik weet nog wel dat ze huisje had gekregen,en zo werd getreiterd bij haar moeders huis,door buurtkinderen. Ben benieuwd hoe het met haar en haar zoontje Damian(als ik het goed heb) gaat??
Wat jammer voor Wishgirl. Ze kwam op mij over als een lieve meid. Jammer voor haar dat het zo gelopen is
ik kon hier ook altijd goed vinden met mymiracle maar die is ook van de een op de nadere dag plotseling vertrokken. zomaar vanuit het niets.
Ik zag net dat Shadixxx voor het laatst op 5 januari online is geweest. Ben altijd benieuwd wat er achter zit dat mensen niet meer online komen op zp: - hebben ze het druk? - hebben ze iets vervelends meegemaakt op zp? - zijn ze zp vergeten? - is zp niet leuk meer?
waar ik laats ook in een keer aan zat te denken was bamjolan die heb ik ook niet meer gezien. verder zijn er nog wel een paar en idd mamavan5 die miste ik hier ook al.
Melloncollie ben ik volgens mij een paar dagen geleden nog in een topic tegengekomen. Als ik me niet vergis is zij idd zwanger van haar tweede kindje. Shadixx idd ook al even niet meer gezien.