Pas nu ik hier lees besef ik eigenlijk wie er allemaal `weg` zijn... over een paar jaar mss iedereen uitnodigen voor een reunie kan iedereen even updaten
Ik vraag me ook af hoe het met (...???) gaat... Ships, kan niet op de naam komen. Was in elk geval jonge meid, en was toendertijd zwanger van haar 6e kindje... Volgens mij was zij erg bezig met het rasta geloof...?
Ja, mamadeluxe heb ik ook al even niet gezien, of als ze een andere naam heeft, dat het me niet opgevallen is.
Zo idd, wat heb ik kunnen lachen zeg toen ik hoorde dat ze nep was, die had toendertijd echt sensatie verhalen, niet normaal meer ..
Je kan beter vragen wat had ze niet voor verhalen .. Die verzon verhalen waardoor je haar eerst heel zielig vond ( gemeend ) en dan later werd het ineens heel vaag waardoor weer boven water kwam dat het niet waar was ofzo, die deed zich heel zielig voor .. Toch ?
Oooooh jah! Zo heet ze! Hahahaha.... wist niet dat ze er nog gewoon was. Zie d'r nooit meer voorbij komen (of ik kijk in de verkeerde topics )