Dat valt best mee. Maandje terug voor het laatst. Misschien iets minder in de topics waar jullie voorheen beiden vaker kwamen? Zo lees ik sinds een kleine week hier in de lounge weer wat topics mee en reageer ik ook af en toe weer, terwijl ik daarvoor maandenlang niet in de lounge ben geweest. Denk dat meerdere leden dit wel hebben/ doen.
Dat is waar. Ik ben eigenlijk vooral actief in de Lounge/het spelletjesgedeelte. In het babygedeelte kijk ik eigenlijk alleen bij Babynamen. En af en toe bij Mama & gezin, maar verder niet zoveel in dat soort subfora.
Ik vraag me weleens af hoe het met Imensa? Gaat weet nog dat ze wel ook van de sport en voeding was en vond altijd ook wel leuk hoe haar interieur stijl was
Ja Zag er heel indrukwekkend uit maar het leek me toch geen doen om dat voor elke maaltijd van tafel te halen en daarna weer op te maken. Ik geloof dat ze het zelf niet zo’n probleem vond, haha
Nu je t zegt. Ik heb ook al even niks van haar gelezen. Ik vergeet mensen dan ook direct weer. En als ze dan genoemd wordt is het. Ohja! Oh. En bij dit soort topics wil ik altijd zelf een poosje stil zijn en dan stiekum meelezen of jullie me al missen. Mislukt altijd. Kan mijn mond niet houden
Klopt minder behoefte aan. Balans zoeken. Gaat na een heftige tijd weer wat beter met mij en ik geniet eindelijk écht weer van alle kinderen en alle chaos die erbij komt ik kan eindelijk weer meerdere ballen in de lucht houden en ben gelukkiger. dus minder online meer offline en focus op balans voor mijzelf