Aqui hoe is het gegaan vanmiddag? Pip hoe gaat het met je,heb je alweer een echo gehad. Klingel hoe gaat het eigenlijk met jou,jij bent volgens mij ook al bijna uitgerekend,of niet? Danip hoe gaat het met jou en je gezinnetje?
Hoi Vlinder en anderen, De TP is goed verlopen. Er is eerst 1 embryo ontdooid, dat zich niet doorgedeeld heeft. Daarna is er nog een ander embryo ontdooid en dit heeft zich doorgedeeld. Vanmorgen was het vijfcellig. Kwaliteit was -geloof ik- II. Dokter S. zei nog dat het embryo zich snel had doorgedeeld. Toen de assistente weg was en dr. S er ook nog niet was, waren we alleen in de kamer. Ik keek in de papieren om te zien van wat voor kwaliteit het embryo was. En ik las: "Vorige transfer niet goed ingepland, geen kosten berekenen dit keer." Dus ze geven toe dat de vorige TP niet goed was verlopen! (Het zou een blastocyste zijn, maar bleek een achtcellig embryo te zijn. Ik had een TP gehad op dag 5 na de ovulatie en het had volgens mij dag 3 moeten zijn.) Alleen, het is zo gek dat dr. S. dit niet met ons besproken heeft! En ik durfde het ook niet te vragen, ik had in zijn papieren gekeken! (Wel mijn dossier, dus ik heb recht op inzage). Nu ja. Als we toch een rekening krijgen, dan kan ik altijd weer gaan klagen. Ik denk dat hij geen stress wilde oproepen rond de TP. Vlinder, de tijd vliegt. Jouw dochtertje is al weer 6 maanden. Wat kan ze inmiddels al?
Aqui foeihahaha,het is jou dossier dus waarom zou je het niet doen. Jammer dat je alleen op papier hebt gelezen dat ze een fout hebben gemaakt,ze hadden je dit ook even moeten zeggen. Ik hoop dat dit embryo lekker blijft plakken en dat er over 9 maand een wolk van een baby is. Hoe is het met jullie dochter,vindt ze haar loopfiets leuk. Indy kan al wat kruipen,door de box,ze rolt heen en weer,maakt klak geluidjes en ze brabbelt er op los,ook zit ze al vrij stevig op schoot.Ze giert vaak van het lachen,spelen doet ze ook graag en ze vindt haar grote broer erg grappig. Syl is een echte jongen,die spookt van alles uit,hij is gek op fietsen,als we te fietsen zijn dan is hij helemaal vol van de trekkers en de kranen (daar is die gek op),hij doet de schapen/koeien en geiten na en is ook weg van alle boten die hier varen.
Ha, ha, dat doet onze dochter ook allemaal. Diep onder de indruk van vrachtwagens, kranen en bussen . Dan roept ze: Oe, oe!! Vol bewondering. En ik maar denken dat alleen jongens dat doen. En zien we koeien, dan is het "boe boe boe". Ook boten vindt ze mooi. We wonen vlak bij een kanaal, dus die zien we regelmatig. Ze praat ook steeds meer, de nieuwste woorden zijn: badje, bedje en buikje! Ook begrijpt ze heel veel. Vanmorgen zei ik: "ik ga me aankleden". Nou, dan staat ze gelijk voor de deur omdat ze mee naar boven wil! De loopfiets vindt ze erg leuk. Wel moest ze eraan wennen. Vanmorgen is ze ermee onder de tafel door geloopfietst. Ze moest wel bukken natuurlijk. Ze heeft ook een poppen-buggy, die is ook favoriet. Wat leuk dat Indy al zoveel kan!
Aqui leuk he als ze de wereld gaan ondekken,gelukkig dat ze bukte. Ze snappen meer dan wij denken hoor,Syl begrijpt ook echt heel veel,ik sta vaak versteld. Hij heeft ook al veel woord kennis,hij heeft al een grote woordenschat,leuk is dat. Wanneer mag je nu trouwens gaan testen?
Ik mag 14 dagen na TP gaan testen, maar dat is een maandag en dan moet ik werken. Dus ik denk dat ik 1 dag eerder test op zondag. Als ik dat al volhoud....
Aqui wat spannend! Ik duim voor je En dat in het dossier spieken heb ik ook eens stiekem gedaan toen ik nog even moest liggen na een iui, en de gyn weg was. Was heel nieuwsgierig Maar t gaat over jou, en je mag het gewoon zien dus why not. Vlinder, dat lijkt mij ook super leuk als ze echt op ondekkingsreis gaan. Vind nu al die kleine ontwikkelingen ook super leuk, het lachen, dingen volgen, en ze begint nu te grijpen. Zo leuk allemaal! Het gaat hier heel goed. Het spugen wordt minder erg en ze lacht de hele dag, ze is zo vrolijk! Even een vraag, misschien heel dom hoor. Maar ik merk dat ik het moeilijk vind het hele ziekenhuis gebeuren achter me te laten. We hebben inmiddels zo'n geschiedenis in het zh, van fertiliteitspoli tot controle in de zwangerschap, opnames, bevalling en de lastige tijd er na. Soms vind ik het heel gek dat we dat nu los kunnen laten. Ik denk er dan soms als een soort heimwee (wat het echt niet is) aan terug. We zijn steeds heel goed behandeld, en wat we hebben meegemaakt heeft zo'n inpact gehad op ons leven. Ik heb zoveel emoties gedeeld daar, ze hebben ons door de achtbaan van begin tot eind gesleurd. Het is alsof ik het niet heb afgesloten, dat ik bijna klaar sta om weer naar een follikelmeting te gaan, om met die lieve Weijer te praten over de hoop die inmiddels ver te zoeken is, of na de bevalling de super ondersteuning van alle lieve zusters waar je toch heel veel lief en leed mee deelt. Ik vind het zo gek dat dat nu klaar is. Ik zie ze misschien (valt wel te hopen haha ) nooit weer, en dat terwijl het ziekenhuis zo'n vast onderdeel van mijn leven was geworden. Ik weet niet wat ik nou precies voel, wat het nu precies is, en wat ik met mijn bericht wil, maar ik heb soms een soort verlangen om iedereen persoonlijk te gaan bedanken. Ik weet het, ze zien me aankomen haha, maar het voelt nu als "niet klaar" Ik kan het niet loslaten Herkennen jullie dit? Of kunnen jullie van buitenaf beter zien wat het nu is? Waar heb ik last van? Ik moet toch blij zijn dat ik niet meer naar het ziekenhuis hoef!
Danip dat is heel normaal,ik heb dat ook gehad,dat gevoel heeft ook te maken met een stukje verwerking en lief en leed gedeeld te hebben met de afdeling gyneacologie. Leuk he al die kleine ontwikkellingen,iedere dag leren ze weer iets nieuws en denk je,he kan ze dit al of doet ze dat al,oh dat is zo leuk al die ontwikkellingen. Aqui vertel vertel,heb je al getest?
Grrr... net een heel stuk getypt en opeens gaat mijn computer afsluiten en is alles weg. De korte versie: Danip, ik begrijp je, je staat nog in de vecht-of-vluchtstand. Opeens heb je tijd om je geest met wat anders bezig te houden en niet meer met ziekenhuisbezoekjes. Vlinder: nee, nog niet getest. Nu ben ik voor mijn gevoel zwanger, dat gevoel nog even vasthouden maar... Morgen of overmorgen. Dikke knuffel voor jullie!
Aqui wat ontzettend jammer,ik had zo gehoopt dat het gelukt zou zijn,je hoopte dat je zwanger was.Je kunt nog een klingel kansje hebben,je weet maar nooit,vanaf hier krijg je een postieve zwanger wordt knuffel.
Een Klingeltje doen... dat lijkt me wel wat. Maar weinig vertrouwen in. Voelde gisteren al dat mijn lijf ongesteld wilde worden, maar dat wordt nog tegengehouden door de Utrogestan. Vanavond maar laatste of één na laatste portie nemen en dan eens naar het Nij Barrahûs bellen. Donderdag hebben we de intake bij ons nieuwe ziekenhuis, het Diakonessenhuis hier. Hoop dat we gelijk dezelfde cyclus naar DD kunnen, anders moeten we nog 1 cyclus via Nij Barrahûs doen.
Aqui hoe is het nu met je,ben je toch ongi geworden,kop op hoor.Ik hoop dat jullie deze ronde bij jullie in de buurt mogen starten,dat geeft ook veel meer rust en rust heb je nodig om zwanger te willen worden. Pip hoe is het met jou en je aankomende tweeling?
Nee, nog niet ongi, wel wat lichte spotting vandaag en gisteren. We hebben donderdag de intake in het Diakonessenhuis. Ik ga vanmiddag even bellen of we gelijk deze ronde een TP kunnen doen. We wilden eigenlijk deze ronde niet terugplaatsen, want we gaan verbouwen. Maar de aannemer kan pas over 4 weken starten, dus we gaan toch nog een ronde er tegenaan. Ja, Pip... hoe is het met je?
Aqui hoe was het gesprek vandaag,super zeg dat jullie nu gewoon in de buurt kunnen blijven met de volgende poging.
Het was een vrij zakelijk gesprek. Ze kunnen de echo's voor ons doen en aangeven wanneer ik Pregnyl moet spuiten. De contacten met Düsseldorf moeten we zelf geheel voor onze rekening nemen. Ze hebben een inloopspreekuur voor de echo's tussen 7.30 en 9.00 uur. Dus daar hoef je geen afspraak voor te maken. Je wordt geholpen in volgorde van binnenkomst door diverse artsen en assistenten.