Hoe gaat het nu met alle Barra meiden.

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Vlinder, 26 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Aqui wat je nu al hebt gezegt is vast genoeg,ze weet idd niet wat de dood is.Als opa er niet meer is,dan kun je zeggen dat opa een sterretje is geworden.

Terminale mensen kunnen best nog lang in leven blijven,voor de naasten is dit heel moeilijk en zwaar.

2. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ik heb haar vandaag verteld dat opa heel moe en ziek is. Ik heb nog gevraagd of ze weet wat ziek is, en daar antwoordde ze ja op. Je weet het nooit natuurlijk. Ook heb ik gezegd dat Oma nu erg verdrietig is, en moet huilen, dan ze dan een extra knuffel van papa nodig heeft. Ze leek het redelijk te begrijpen.

3. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Och de schat,ze begrijpen meer dan je denkt.Is je man iedere dag bij je schoonouders?

4. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ja, en ze wonen op 3 kwartier rijden van hier. Dus hij slaapt in het huis van mijn schoonouders en is verder in het verpleegtehuis te vinden bij mijn schoonvader. Is al een kleine week niet thuis geweest. Onze dochter heeft hem alleen zaterdag en zondag gezien; toen ben ik naar ze toe gegaan. Maar ze raakt daar zo uit haar ritme; ze valt in slaapt in de auto er naar toe en dan wil ze na de lunch haar gewone slaapje niet doen. Plus alle opwinding en onrust om haar heen. Haar grote neven waren er ook. Ik hoef deze week maar 2 dagen te werken, maar ik ben maandag en vandaag gewoon met haar thuis gebleven. Hier komt ze in ieder geval tot rust. En dat is erg belangrijk.

5. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Dan ga je ook al niet zo snel even alleen naar je man en schoonouders,en wat je zegt de kleine meid raakt van slag als jullie daar zijn,die voelt en beleefd van alles.
    Het is natuurlijk wel belangrijk dat ze haar vader zoveel mogelijk ziet,dat geeft haar misschien wel rust.
    Hopelijk duurt deze situatie niet meer heel lang,hoe is het vandaag met je schoonvader?

6. danip

danip Niet meer actief

Aqui: heftig allemaal zeg! Heel veel sterkte! :(

7. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Aqui hoe is het vandaag met je schoonvader?

8. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Dank jullie wel voor jullie medeleven.

Mijn schoonvader is gisteren aan het einde van de middag overleden. Eindelijk een einde aan zijn lijden. Mijn man is 's avonds weer thuis gekomen. Onze dochter was blij hem te zien vanmorgen.

9. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Aqui vanaf hier wil ik je man en jou en zijn familie condeleren en heel veel sterkte wensen de komende tijd.Fijn dat je schoonvader niet langer hoeft te lijden.

Wat fijn voor je dochter dat haar vader weer thuis is,dat geeft ook rust in dat kleine koppie.

10. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Dank je wel, Vlinder, erg lief van je!

11. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Ik vind het zo verdrietig voor jullie,je schoonvader nu overleden en dan nog de onzekerheid bij je moeder,jullie krijgen wel wat voor jullie kiezen.
    Hoe gaat het met je schoonmoeder en je man,ik hoop dat ze de kracht vinden om verder te gaan in deze moeilijke tijd.
    Is je dochter weer rustiger geworden nu haar papa weer thuis is.

Hoe is het met jou,jij maakt ook veel mee,de verbouwing,zwanger willen worden,je schoonvader gestorven,je man troosten en bij staan,je dochter extra aandacht geven,werken,zorgen maken over je moeder,maar vergeet je jezelf niet,pas goed op jezelf.

12. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Mijn man en schoonmoeder zijn druk met het regelen van de uitvaart; hij zit dan ook weer veel daar... Hij is er net weer heen gegaan en ik ga morgen ook. Na het avondeten gaan we dan weer met zijn 3tjes terug.

Onze dochter hangt nu weer heel erg aan mij. Volgens mij denkt ze: "Hee, als papa opeens een week weg kan zijn... dan kan mama dat ook!" Is hij eindelijk thuis, wil ze alleen maar mama mama mama. Ik mocht vanmorgen uitslapen, maar nadat ze het 3x op heen krijsen had gezet, omdat ze mij wilde zien, kwam daar niets meer van terecht dus ik ben gewoon bekaf.

Ik zit er zelf nu behoorlijk doorheen. Heb weer erg veel last van mijn RSI waar ik al jaren vanaf was. Vannacht een ibuprofen genomen, omdat ik niet meer wist hoe ik moest liggen. En ik ben het behoorlijk zat om het hele avondgebeuren alleen te doen zonder mijn man (koken, eten, kindje in bad, voorlezen, naar bed brengen, vaatwasser inruimen, afwassen...). Dat doen we normaal altijd gezamenlijk en dan schiet je lekker op.

Maak me ook zorgen over mijn moeder. En niet te geloven: is de uitvaart van mijn schoonvader op de dag dat mijn moeder geopereerd wordt. Daar ben ik eigenlijk ook best een beetje boos over. Ik wil toch ook bij haar zijn? Mijn moeder is heel stoer en nuchter; ze gaat gewoon alleen met de bus naar het ziekenhuis ("Je mag er toch niet bij zijn!") en ze heeft ook al iemand geregeld die haar de volgende dag weer ophaalt. Dan kan ik wel 's avonds naar het bezoek uur toe.

Goed, een lekkere klaagzang. Maar mijn moeder leeft tenminste nog en daar moet ik me maar op focussen.

13. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Och meis toch,ik begrijp je wel,je frustratie,boosheid,ongerustheid en verdriet.
    Het is ook niet makkelijk om alles in je eentje te doen,als je normaal alles gezellig saampjes doet.
    Het is ook allemaal niet eerlijk en gemakkelijk wat jullie moeten mee maken.Ik hoop voor jullie dat er snel rust komt,want dat je dochter haar zo op jou richt is natuurlijk niet raar.Het is ook zo moeilijk om je kleine meid,van nog maar 21 maand,uit te moeten leggen wat er allemaal gebeurd.
    Wanneer is de begrafenis,als ik dat mag vragen.

Wat een moedige en krachtige vrouw is je moeder,ik begrijp wel dat ze jou een beetje wil sparen nu,ze moet wel ook aan haar zelf denken.Die operatie is niet zomaar iets,er is wel kanker geconstateerd,er komen natuurlijk ook flink wat emoties los.

14. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Aqui sterkte morgen voor je moeder en voor de begrafenis/crematie van je schoonvader.

15. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Aqui hoe is de operatie van je moeder verlopen.
    Je schoonvader is in een wel hele witte wereld begraven/gecremeerd.

16. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Hoi Vlinder,

De begrafenis van mijn schoonvader was inderdaad in het wit, wel mooi; hij zou het zelf mooi hebben gevonden.

De operatie is goed verlopen. Nu moeten ze natuurlijk nog wel de lymfeklieren en snijvlakken onderzoeken of die schoon zijn. Ik ben gisterenavond nog bij haar geweest. Ze smste net dat ze zich goed voelt. Ze wordt zo opgehaald en mag naar huis.

17. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Gelukkig is de operatie goed gegaan,nu is het weer een spannende tijd tot aan de uitslag,ik hoop dat het allemaal goed uit pakt voor je moeder.

Hoe is het nu met jullie,je man,dochter en jij?

18. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Aqui hoe is het met je?

19. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Het gaat hier wel OK, dochter slaapt steeds beter door. Toch ben ik wel moe.... Mijn moeder krijgt morgen de uitslagen van het weefselonderzoek.

En met jullie?

20. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    En hoe was de uitslag,goed nieuws?
    Wat fijn dat jullie kleine meid weer beter slaapt,gelukkig.Dat jij zo moe bent is niet zo raar,er gebeurd heel veel in jullie leven.
    Hoe is het nu met je schoonmoeder,kan ze het wat aan.

Hier gaat alles goed,de kindertjes zijn al bijna jarig,1 en 2 jaar worden ze al,wat gaat de tijd toch super snel.

Deel Deze Pagina