Hoe gaat het nu met alle Barra meiden.

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Vlinder, 26 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Jaja ik heb het topic laten heropenen,ik vond het jammer dat het gesloten was.

2. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Gefeliciteerd met je verjaardag! :)

Syl al weer 2 en Indy al weer 1 jaar... Onze dochter is ook net 2 geworden. Ze babbelt al heel wat af! :)

En dank voor je felicitatie. Het is nog zo onwerkelijk...!! Ik ben er echt superblij mee. :D :D :D :D :D :D :D :D Nu aftellen tot de echo bij 6 weken en 4 dagen!

Ik weet niet hoe het met Pip is!! Zou ze al bevallen zijn?! Pip, waar zit je?!

3. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Dank je aqui.

Ja leuk he als ze beginnen te praten,ik vind dat zo gezellig.

Wanneer mag je voor een echo,heb je al een afspraak gemaakt?

4. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    21 maart, dan ben ik 6 weken en 4 dagen zwanger! :)

Het ging een beetje moeizaam. Het Diakonessenhuis heeft de echo's ten behoeve van de terugplaatsingen gedaan, maar die wilden geen vroege zwangerschapsecho maken, tenzij ik bij hen onder controle ging... Dat was omdat zij alleen de echo's voor Düsseldorf hebben uitgevoerd (en niet de echte behandeling gedaan hebben).

Daarna heb ik naar het WKZ gebeld. Daar ben ik bij de zwangerschap van mijn dochter onder controle geweest. Ze wilden het niet met 6 weken precies doen, want daar hadden ze onvoldoende ervaring mee. Dat gebeurt namelijk normaal in het UMC Utrecht (na de IVF). Met 6 1/2 week wilden ze nog wel doen.

Jammer dat er nu geen HCG en progesteron geprikt wordt!

5. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    21 maart is het zo,de tijd vliegt,misschien gaat het voor jou wat langzaam.Als je graag wilt weten of alles goed gaat en hoeveel kindjes je krijgt,dan duurt de tijd waarschijnlijk te lang.

Oh wat naar dat het zo'n moeite was om een echo afspraak te krijgen,kun je niet naar Nij Barrahus voor de eerste echo?

6. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ik heb ze nog even gebeld met de vraag wat normaal was (de termijn van de echo, HCG en progesteron prikken of niet). De assistente zei: "jammer dat het zo ver is, anders..." Dus ik had toen best kunnen zeggen dat ik het er voor over had, maar ze zei ook dat 6 weken 4 dagen een heel goede termijn was. Dan kan ik dus net zo goed naar het WKZ gaan waar ik nu de echo heb. Tsja, nog 14 dagen. Ik had eergisteren en gisteren buikpijn en rugpijn, dus maakte ik me ongerust. Nu is het weer weg... wat moet ik daar van denken?

7. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Aqui ik snap wel dat je je ongerust maakt,zodra je pijn in de rug en onderbuik voelt,maar ik weet nog dat ik dat ook heb gehad en dat bleek te maken te hebben met de groei van de baarmoeder.
    Ik hoop dat het snel 21 maart wordt en jullie voor die mooie echo mogen gaan.
    Heb je al zwangerschapsverschijnselen?

8. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Alleen vermoeidheid (maar dochter slaapt of niet door of wordt om 5.30 wakker...dus eigenlijk ben ik altijd wel moe; het lijkt wel erger. Ik slaap nu wel tussen de middag als ik thuis ben en ga wat eerder naar bed), grotere borsten, koffie smaakt soms niet lekker (maar soms ook weer wel). Misselijk was ik eigenlijk nooit, in mijn eerste zwangerschap niet en met mijn dochter slechts minimaal. Nu dus ook niet.

Ik heb ook nog even gebeld met de 'poli vroege zwangerschap' (van het UMCU) en die zeiden dat het nog niet met de groei van de baarmoeder te maken kon hebben (te vroeg), maar de verloskundige op dit forum zegt weer van wel... die zegt dat de darmen al een beetje opzij geduwd worden.

9. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Wat het ook is,ik weet dat ik het ook alle keren heb gehad en dat het geen kwaad kon.

Slaap te kort,dat is niet zo fijn,gelukkig slapen ze hier meestal door,lekker.

Hoe gaat het je moeder en schoonmoeder?

10. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Mijn schoonmoeder is nog wel down, maar je merkt niet zoveel aan haar.

Mijn moeder is klaar met haar bestralingen, ze had heel goede uitslagen na de operatie. Ze heeft nu haar gewone leven weer opgepakt.

Vandaag met exact 5 weken zwangerschapsduur had ik een Clearblue digitale zwangerschapstest met ZWANGER 3+ weken (na conceptie) dus dat stelt weer gerust. Komt helemaal overeen! :)
    Een buikpijn of rugpijn meer.... nu aftellen naar de echo!

11. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Wat fijn dat het zo goed gaat met je moeder,gelukkig dat de uitslagen zo positief waren.

Je schoonmoeder is haar man verloren,dat is niet niks,ik geloof wel dat ze down is,geef haar maar wat extra aandacht.

Wat een fijn nieuws,nu op naar een prachtige echo,van wie weet,wel 2 baby's.

Weet iemand of Pip is bevallen?

12. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ja, ik weet het, maar dat ze me niet feliciteerde met mijn zwangerschap kwam toch wel hard aan! :x
    Ze deed het hele bezoekje of ze van niets wist (mijn man had het over de telefoon verteld), dus voelde ik me ook niet geroepen om erover te beginnen. En toen ze wegging zei ze alleen 'sterkte'..... Ik weet het, zo is ze gebakken, ze is down, ze durft niet blij te zijn, bang dat het ongeluk brengt.... ik weet het ik weet het ik weet het! :)

Ik heb geen idee hoe het met Pip is... Misschien zal ik haar een PB'tje sturen?

Ik heb me net opgegeven bij Moeders voor Moeders... nog wel eng, hoor!

13. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Ik snap wel dat het jou pijn doet,dat je schoonmoeder,jullie niet gefeliciteerd heeft met jullie zwangerschap.Rouwende mensen,hebben andere gevoelens en emoties,wat je zegt;ze is misschien wel bang dat ze nog meer verliest.

Wat spannend zeg,dat je weer bij moeders voor moeders bent aangemeld,maar het is voor een goed doel.

Nog een klein weekje en jullie mogen voor de eerste echo gaa,zo spannend.

14. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Hey Aqui hoe gaat het nu met je?

15. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Hoi Vlinder,

Dat met mijn schoonmoeder bleek toch een misverstand. Mijn man heeft gewoon tegen haar gezegd dat ik het niet leuk vond en zij bleek te denken, dat ik niet wist dat zij het wist! Dus daarna heeft ze mij gebeld en gezegd dat het haar speet.

Verder heeeeeeeeeeeeeel erg moe, dat kwam ook omdat ik dinsdag t/m vrijdag niet 's middags kon gaan slapen. En nu net een klein beetje misselijk, ik kan wel zeggen dat dit welkom is! :D
    Want moe, dat kan ook van de progesteron zijn (die ik nog gebruik), maar misselijk,.... dat is HCG! Echt heel misselijk zal ik toch niet worden. Dat had ik bij mijn andere zwangerschappen ook niet.

De informatice van MvM komt over ruim een week. En donderdag de echo!

16. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Oeh dat was een sneu misverstand,voor beide kanten,maar gelukkig is het allemaal goed gekomen:D.
    Was ze blij,dat jullie zwanger zijn?

Goed teken al die verschijnselen en zeker de misselijkheid.Ik was alle keren heel erg misselijk.

Jullie hebben dus een spannende week,de echo is natuurlijk het spannendst en het mooist en wie weet wel een dubbele mooie echo,het zou wel leuk zijn een tweeling.Hebben jullie in 1 x 3 kindjes en 1 engeltje.

17. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Tsja, blij... mijn schoonmoeder is niet zo'n emotioneel type, maar ik neem aan dat ze blij is! Ze is dol op haar kleinkinderen en is ook kraamverpleegkundige geweest meer dan 40 jaar geleden. Dus die houdt wel van die kleintjes...

18. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Goh,morgen wordt het spannend voor jullie he,kijk je er al naar uit.Laat je morgen weten hoe de echo is verlopen en of er 1 of 2 kindjes zitten?

19. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Aqui vertel vertel.

20. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3