Vlinder nogmaals gefeliciteerd. Ik heb nieuws van de raad v/d kinderbescherming. Ze komen 13 okt. langs. Oh spannend. Ik ben zo blij dat we weer een stapje verder zijn. Nou toedels de groeten en tot de volgende keer. Groetjes Draga
Draga wat een fijn nieuws,het komt vast en zeker goed,alvast succes toegewenst.Als jullie dat gesprek hebben gehad,dan zijn jullie weer een stukje dichterbij de adoptie en het is jullie van harte gegund.
Draga, succes alvast! Straks weer een stap dichter bij jullie droom! Vlinder, was het maar zo simpel. Soms drinkt ze zich wel helemaal vol. En soms dus niet, maar meestal gaat ze echt bunkeren. Ik let er wel op dat ze het niet warm of koud heeft (daarom heb ik haar nu een combisleeper aangetrokken, eerst had ze het koud omdat ze onder haar dekentje uit ging), tandjes heeft ze nog niet, krampjes heeft ze niet meer... Misschien toch een een papfles (BV+rijstemeel) proberen, zodat ze lekker vol zit. Daar heb ik ook niet zo'n zin in (kolven is gedoe, en straks pakt ze 'm niet omdat het anders is dan gewone moedermelk uit de fles), maar ja... je moet eens wat proberen. Dat doen we dan wel een keer in een weekend. En nogmaals gefeliciteerd met je zwangerschap! Fijn, hoor. Waarom zou Syl jullie enige blijven, waarom zei die gyn dat? Je wordt toch makkelijk zwanger? Alleen het plakken was een probleem, maar dat is met Syl in ieder geval wel gelukt... gelukkig maar! Wij zijn ook nog steeds dolblij met ons kleine lieverdje! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
@ vlinder 16 weken je bent al aardig op zeg. @aqui leuk om weer iets van je te lezen. Dames veel liefs en groetjes Draga
Hey meiden,vanmiddag hebben we weer een echo gehad en alles is goed,de kleine ligt mooi op schema en hij/zij doet het heel goed.
Super zeg!! Ontzettend fijn om te horen! Onze dochter heeft vandaag avocado en courgette gegeten, beide in stukken. De courgette geschild, het sponzige middendeel eruit en in plakken, zodat je cirkels krijgt die ze makkelijk kan vastpakken, daarna gebakken in olijfolie. De avocado in repen gesneden. Het was even wennen, maar ze vond het heerlijk! Ze heeft behoorlijk wat naar binnen gewerkt! Daarna zat ze wel onder de avocado, nou ja, haar handjes en gezichtje, want ze had natuurlijk wel een mouwslab aan.
Aqui wat fijn dat ze zo lekker kan smikkelen,Syl geniet ook zo van het eten en daar ben ik heel blij om.
Draga nog een paar daagjes meid en dan is het al de 13de,jullie kijken er vast naar uit,ik wens jullie alvast succes. Aqui en Klingel hoe is het met jullie.
Hier alles goed. Ons meisje slaapt zo'n beetje door. Ze eet nu vrij veel vast voedsel en dat zal de sleutel zijn geweest. Ze eet nu: Gepureerd: aubergine, pompoen, doperwt, paprika, zelfgemaakte appelmoes zonder toegevoegde suiker. Stukken: courgette, avocado, broccoli, paprika, tomaat, banaan, brood, rijstwafel. Tomaat propte ze laatst met beide handjes in haar mondje! Op het KDV drinkt ze slecht, maar eet ze goed. Ze willen daarom pap maken van rijstebloem en moedermelk en deze van een lepel geven. Ik vind het best. Misschien kunnen ze haar ook uit een kopje of bekertje laten drinken en wil ze dat wel. Ze is snel afgeleid door de andere kindjes en vindt vast voedsel veel boeiender. Oh, ze is wakker... schrijf later nog.
Draga ik wens jou en je man vandaag veel succes toe voor het gesprek,laat je ons snel weten hoe het is gegaan.Dikke knuffel.
Aqui wat fijn dat jullie kleine meid ook zo lekker kan eten en het is fijn he,om s'nachts wat langer te kunnen slapen. Vanmiddag zijn we naar de verloskundige,in het ziekenhuis,geweest en de kleine doet het heel goed. We kregen een leuke tas van Zwitsal met allemaal producten,boekjes en een knuffel er in,erg leuk. Hoe is het verder met iedereen?
Hee, fijn zeg dat alles goed is. Weet je het geslacht al? Je bent zo'n 20 weken zwanger, toch? Hier is mijn dametje na een week en nadat ze ziek is geweest (en is gaan borstweigeren) weer gestopt met doorslapen Ze smikkelt nog steeds heel erg van haar maaltijden; ze eet steeds meer. Van het CB moeten we haar ook lekker veel laten eten, zodat ze weer gaat doorslapen. Tot nu toe 2 dagen flink gegeten, maar nog geen slaapresultaat! Maar 't is zo'n lief droppie... ze kruipt al lekker rond!
Goedemorgen allemaal!! Ik zie in 1 keer dit forum!! En Vlinder je bent weer zwanger, wat super zeg, van harte gefeliciteerd met dit wederom prachtige geluk. Ik zie dat jullie kindjes het prima doen en dat jullie ook zo genieten van zoveel rijkdom. Draga, wat fijn te lezen dat jij ook een stapje dichter bij jullie kinderwens komt. Ik hoop dat jullie een prettig gesprek hebben gehad met de kinderbescherming en dat het nu niet lang meer duurt. Met ons gaat alles ook super. Ons zoontje:T doet het ook super. We zijn iedere dag weer verwonderd dat er zoiets moois kan voortkomen uit je eigen leven. T is een heel tevreden mannetje en dat hij een maand te vroeg is geboren, is nergens in te merken. Net zoals dat hij haast om op de wereld te komen, zo lijkt het ook alsof hij haast heeft om groot te worden. Dat vind mama soms wel eens jammer. T kruipt al rond en stapt ook al een beetje. De tandjes zijn er al, hij eet me de oren van het hoofd, er is nog niet iets wat hem niet smaakt en hij brabbelt er al op los. Hij slaapt altijd lekker door, dus we beginnen de dag fris & fruitig. Vlinder: ben je nu spontaan zwanger geraakt? En Aqui ook nog een wens voor een derde wonder? Wij willen zeker een tweede, maar wachten nog heel eventjes.
Pip welkom hier,ik had je de link wel gestuurd via een prive berichtje. Wat fijn dat jullie kleine het ook zo super goed doet,ze zijn zomaar groot he. Van Syl was ik ook spontaan zwanger geworden en nu deze keer ook.De kleine doet het super goed en ik ben vandaag alweer 19 weken en 2 dagen zwanger,maandag hebben we de 20 weken echo. Ik kan me best voorstellen dat jullie nog even wachten met een tweede wonder,jou zwangerschap was ook nog eens geen makkie. Aqui wat sneu dat jullie kleine meid ziek is geweest,het is de tijd er wel voor he.Hopelijk krijgt ze het ritme van het slapen snel weer te pakken. We weten het geslacht nog niet met 100% zekerheid,als hij/zij maar gezond is,dat is het belangrijkste. Vanmorgen met Syl naar het CB geweest en hij ligt met alles boven het gemiddelde en de lengte ligt er ver boven,wat gezien de lengte van zijn heit niet vreemd is. Syl is een vrolijke jongen,die gek is op eten,ook hij lust alles. Draga Hoe was je gesprek meis. Klingel jou kleine meid is ook bijna jarig toch?
Klingel Van Harte Gefeliciteerd met Florine haar eerste verjaardag,wat gaat de tijd toch snel. Hieperdepieperdepieperdepieper HOERA!
Jeeeeeeeeeee,..... is Florine al weer 1 jaar? Wat vliegt de tijd, zeg! Van harte gefeliciteerd! Geniet ervan!