Hoe gaat het nu met alle Barra meiden.

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Vlinder, 26 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ja, 10 november! :)

2. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Wat een leuke datum.

Hoe reageerd jullie dochter op de zwangerschap,vindt ze het spannend.

3. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    We hebben het een week geleden verteld. Ze vindt het wel spannend. We lezen haar nu 2 boekjes voor: 'Wat zit er in je buik, Mama?' en 'Saar wordt grote zus' en die wil ze zelfs steeds opnieuw horen.

Ze was volgens mij wel even verdrietig toen ik verteld had dat de baby bij mama aan de borst zou drinken. Ze herinnert zich nog goed dat ze bij mama dronk en vindt het jammer dat het op is. Vandaag begon ze er nog over, dat de borst van Mama op is. Ik had net gedouched en zag mijn borsten. Ze wilde even proberen, maar dat mocht niet van mij. Maar gezegd dat het echt op is. Wat ook zo is natuurlijk.

4. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Aqui het zal vast wel even slikken geweest zijn voor jullie dochter,om te horen dat zij niet meer uit jou borst mag drinken,maar dat haar broertje of zusje dat straks wel mag.

Hoe gaat het nu met jullie,heb je de 20 weken echo al bijna,spannend hoor,de tijd gaat wel heel snel zeg.

Hoe is het met alle andere meiden?

5. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    20-weken echo (GUO) gehad en alles goed! :) :D
    We weten het geslacht ook en moeten even omschakelen. Hadden allebei het andere geslacht verwacht.

6. danip

danip Niet meer actief

Oh Aqui wat gaat het al weer snel! Wij hadden beide het gevoel dat we een jongen zouden krijgen, en vond het ook heel apart te horen dat het een meisje was. Gaan jullie het geslacht vertellen? of is het geheim? En heb je ook last van de warmte nu? Vorig jaar had ik ontplofte voeten, de warmte gaat me nu echt wel beter af haha. Hoop dat je er wat tegen kunt. En dat alles verder goed gaat.

Hier gaat ook alles prima, de eerste verjaardag komt in zicht. :$ Wat gaat dat snel!

7. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Aqui wat een fijn nieuws zeg,ik ben blij te horen dat de kleine gezond is en wat ben ik benieuwd wat het wordt.

Danip wat gaat de tijd snel zeg,jullie dochter alweer bijna 1,heb je iets speciaals in petto,voor haar eerste verjaardag?

8. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Nee, we gaan het geslacht niet vertellen in principe.

De warme viel me nog wel mee, het was maar zo kort. En ik ben "pas" 20 weken zwanger. Als je op het einde loopt, is het vast zwaarder.

9. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Aqui hou het geslacht maar fijn voor je,dan is het straks voor anderen een grote verrassing.
    Wen eerst maar even aan het andere geslacht,dan wat jullie dachten,geniet de komende weken lekker van het feit dat ook dit kindje gezond is.

Danip ben je al druk met de voorbereidingen bezig van de kleine meid haar 1ste verjaardag?

10. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Danip VAN HARTE GEFELICITEERD met de 1 STE VERJAARDAG VAN JULLIE DOCHTER.

HIEP HIEP HOERA

11. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Gefeliciteerd, Danip! Je dochtertje 1 jaar, wat een mijlpaal! HOERA!

12. danip

danip Niet meer actief

Aah wat super lief! Bedankt! We hebben een hele leuke dag gehad, heel druk maar ze vond het zelf ook erg leuk. We hebben dan ook haar normale schema aangehouden qua slaap, en dat ging heel goed.

Wat is het ontzettend snel gegaan, nu is ze al weer een jaar! Onze lieve dreumes :)

13. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Leuk om te lezen dat het een mooie dag was! :)

14. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Ik ben blij dat jullie het fijn hebben gehad,het is een speciale verjaardag,de eerste.

15. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Hey dames,ik heb leuk baby nieuws,onverwachts maar zeer gewenst,zijn wij weer zwanger.Ik ben nu 12 weken en 4 dagen,en super gelukkig:D.

16. danip

danip Niet meer actief

Oooh Vlinder wat super! :) Wat een goed nieuws! Hoe voel je je? En dat dus onverwacht. Geweldig zeg! :)

17. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Nogmaals gefeliciteerd, Vlinder!!!! :D

18. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Leuk he,we zijn ook erg blij hoor,wat een wonder weer.
    Ik heb de gebruikelijke kwaaltjes,moe,hart kloppingen,misselijk,trek in eten.

19. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Gaat het al wat beter, nu je verder in de zwangerschap bent?

20. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Hey Aqui,mijn hartkloppingen willen niet weg gaan en ik heb daarom,van de cardioloog een holter gehad voor 24 uren en daar krijg ik in augustus uitslag van.
    Vlekjes zie ik ook nog steeds,gelukkig is de misselijkheid wel beter geworden.

Hoe is het met jou en de kleine?

Deel Deze Pagina