Hoe gaat het nu met alle Barra meiden.

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Vlinder, 26 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Aqui fijn wat van je te horen,sterkte met de laatste daagjes en ik wens je een snelle bevalling toe.Ik kijk uit naar je sms.

2. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Nou, alles nog rustig hier.

Ik heb nog wel even een buikfotootje in mijn album gezet (met bellen blazende dochter). Voor wie het leuk vindt. Is van een paar weken geleden, bij de fotograaf.

Hoe gaat het met jullie?

@Danip: spannend dat jullie er weer voor gaan! Dat het maar snel mag lukken. En wat fijn dat jullie dochter lekker kwebbelt! :)

3. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Goedemorgen Aqui,jij hebt ook een fikse buik en je draagt de kleine ook voor.Mooie foto hoor,met je dochter.

Dus nog geen baby,jij gaat waarschijnlijk over je tijd heen,was dat de vorige keer niet ook zo.

Met mij gaat het goed,ik ben nu 30 weken en behoorlijk moe en ik ben er nog niet.Even volhouden nog en ik krijg er iets moois voor terug.

4. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Hey Aqui,ik zie dat je overtijd bent,succes met de laatste loodjes en dat de kleine maar snel mag komen.

5. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Dank je wel. :)
    Onze dochter was 6 dagen te laat. Dus nu vast ook weer zoiets.

6. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Oh jee,dan moet je nog zo'n 5 dagen,sterkte.

7. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Jep, alles nog rustig hier!

8. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Aqui het zal nu niet heel lang meer duren,doe maar rustig aan de laatste daagjes.

9. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ja, dat probeer ik.
    Straks naar de VK, ze gaat mijn vruchtwater opmeten.
    Gisteren en vandaag marsepeinen diertjes gemaakt met mijn dochter.

10. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Aqui hoe was het bij de Vk,had je al ontsluiting en hoe zat het met je vruchtwater?

Oh wat leuk zeg,dat vond je dochter vast wel leuk en ze kan nu nog al jou aandacht krijgen.

Wie weet beval je zaterdag wel en komt de kleine met de stoomboot,i.p.v.met de ooienvaar,hahahaha:).

11. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Was bij verloskundige. Normale achterhoofdsligging. Fijn idee. Dochter was een sterrenkijker. En nog genoeg vruchtwater. Maandag weer echo als ik dat haal! Zaterdag kan zeker...

Ze vond het inderdaad leuk!

12. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Aqui dat is wel mooi nieuws,hopelijk heb je een hele vlotte bevalling.
    Ik hoop voor je dat de kleine snel mag komen,dan kun je gaan genieten van je gezinnetje.

13. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Hey Aqui zijn jullie vandaag ook naar sinterklaas geweest,of is er iets moois op komst?

14. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Allebei niet. In mijn woonplaats komt sint pas morgen. En dan is mijn vader jarig.
    Ik had de tv-intocht opgenomen, maar 't is nog te ingewikkeld voor haar en ze wil liever Maya de Bij zien.
    Ze gaat zo wel voor 't eerst schoen zetten. :)

15. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Dus alles nog rustig,tja,de kleine komt als het haar of zijn tijd is:).Wie weet wordt het voortaan de 17 de November een dubbele verjaardagsdag.

Onze kindjes hebben vol spanning en plezier gekeken naar de intocht en later zijn we naar het centrum gegaan waar de sint aan kwam.
    Ook hier gaan we vanavond de schoentjes zetten.

16. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ja, zul je zien dat de baby op mijn vaders verjaardag komt!!!
    Net schoen gezet, met wortel en zingen. Onze dochter is helemaal door het dolle. Nu maar hopen dat ze vannacht slaapt... ze is nogal gevoelig.

17. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Je weet het nooit,ik hoop alleen dat je dan maar een dag later bevalt.

Hier staan de schoentjes ook bij de voordeur en ze hebben heel lief gezongen met de pieten mutsen op,zo lief.

18. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Echt heel schattig! Ik vond het wel een mijlpaal, de eerste keer schoen zetten. Vorig jaar hebben we dat nog niet gedaan (maar natuurlijk wel pakjesavond gevierd). Ik had toen niet het idee dat ze er genoeg van begreep. Het is toen ook niet in me opgekomen het te doen.

Gelukkig is mijn dochter als een blok onder zeil gegaan. Ze was ook zo moe. Ze lag er lekker vlak voor half 8 in. Niet meer gehoord. Maar ze zal morgen wel vroeg wakker zijn.

Het is morgen nog volle maan ook, dan worden er meer kinderen geboren! Dus ik ga ervan uit dat het dan een grote kans is.

19. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Goedemorgen,en hoe vondt je dochter het dat er iets leuks in haar schoen zat.Hier waren ze erg enthousiast,sinterklaas was vannacht geweest en had een mooi cadeau en wat lekkers naast hun schoen gelegd.
    Wij hebben vorig jaar ook al de schoen gezet,al waren ze toen wel nog te klein om het te begrijpen.

Ik ben benieuwd wat de dag van vandaag jullie gaat brengen,in ieder geval gefeliciteerd met je vader en wie weet met wie nog meer?????????

20. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Aqui hoe was het gister bij de verloskundige,als je nog niet bent bevallen.

Deel Deze Pagina