Hoe gaat het nu met alle Barra meiden.

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Vlinder, 26 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Pip, wat fijn dat het zo goed gaat met je zoon. Ja, wat gaat het snel, hè. Razend snel.

2. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Vanmiddag hebben we de 20 weken echo gehad en alles is goed met de kleine,alles zit erop en eraan en alles ziet er goed uit.We weten het geslacht ook al,erg leuk:D

3. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Wat fijn Vlinder, dat de 20weken echo er goed uitzag. En leuk dat je het geslacht weet :D
    Lekker genieten!
    Voel je je goed? Weer last van je bekken (dat had je met Syl toch?)

4. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    Hoi Dames,

Was helemaal vergeten hier te schrijven:)
    Het gesprek ging harstikke goed. vandaag hebben we ons levensverhaal opgestuurd( dat moet)
    Is toch wel moeilijk om je hele leven neer te schrijven maar het is voor een goed doel.
    Wat leuk dat alles goed gaat hier en Vlinder al 20 weken, wauw wat gaat dat snel.
    En Aqui altijd leuk om te lezen hoe het met de kleine meid gaat.
    En pip jouw zoon ook al weer 8 maand.
    Nou deze dame gaat een kopje thee zetten en dan lekker in het huispakkie voor desperate housewifes zitten ben alleen thuis dus geen gezeur. Mijn man vind dat zulke onzin programma;)

Bis speter,tjuus.

5. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
  6. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    #46 Vlinder, 26 okt 2011
    Laatst bewerkt: 26 okt 2011
    Ik ben er naar van,ik zit hier gewoon te huilen,wat vreselijk zeg.Was ze ziek?
    Welke zuster is dit ook alweer?

7. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Ik zag net een foto van haar bij de rouwadvertentie staan,het was de lieve zuster met de krullen.

8. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Wat erg... wat verdrietig zeg... nog zo jong en 2 jonge kinderen... :( :( :( :( :( :(
    Woorden schieten tekort.
    Ik zie haar niet voor me, maar ik hoor wel haar vriendelijke, opgewekte stem aan de telefoon.

9. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    drentse land
    Wat een verdrietig nieuws, zo jong en die meisjes moeten nu zonder moeder verder.
    Krijg er kippevel van wat triest. Kan me haar een beetje voor de geest halen. Het waren ook allemaal zulke lieve zusters.
    Het is zo erg voor de familie die achterblijft.

10. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Draga wat fijn dat jullie gesprek soepel is verlopen en het is wel raar he dat je weer geconfronteerd wordt met je hele levensverhaal.Ik hoop zo dat jullie spoedig ook ouders mogen worden.

11. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Vandaag is het alweer 3 jaar geleden dat onze lieve Jesse is geboren en gestorven,we missen hem.

12. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Al weer 3 jaar, Vlinder, het blijft triest, hè. :( Sterkte daar! Dikke knuffel en geef Syl ook maar een extra knuffel morgen. Maar dat heb je vandaag vast ook al gedaan.

Al weer bijna 22 weken zwanger, wat vliegt de tijd. Hoe voel je je? Sta je goed onder controle?

13. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Aqui bedankt voor je lieve woorden,de tijd gaat zo snel voorbij,maar de pijn en het verdriet niet.

Met de zwangerschap gaat het heel goed,donderdag mogen we weer naar de gyneacoloog gaan.De kleine voel ik ook volop en ik geniet ook erg van deze zwangerschap.Ik ben veel minder gespannen,omdat ik weet dat ik een gezond kindje op de wereld kan zetten.

14. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Fijn dat je lekker kan genieten van deze zwangerschap :) , al blijft het verlies van Jesse een gemis. :(

Onze dochter kan nu zo'n 10-14 dagen zelf gaan zitten en vorige week heeft ze zichzelf ook voor 't eerst opgetrokken tot staan (op het KDV! Dus niet gezien zelf).

Ze heeft sinds vorige week ook 2 tandjes.

15. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Aqui het gemis zal altijd blijven,ons hele leven lang.

Wat goed dat ze al gaat zitten en haar heeft opgetrokken,dan doet ze dat straks thuis ook vaker en kun je het zelf zien.
    Hoe gaat het verder met haar slapen en eten?

16. danip

danip Niet meer actief

Hey lieve Barradames,

Ik heb al heel lang niet meer met jullie geschreven, maar jullie hebben me wel heel erg geholpen en meegeleeft! Daarom wil ik ook hier vertellen dat ik gisteren positief getest heb :$ Na 4 jaar! Dit was mijn 5e iui, en ik was al helemaal met de komende ivf bezig. Maar ik had al een tijdje pijnlijke boobies, en ik dacht gisterochtend laat ik die laatste test die ik nog heb maar eens proberen. Dan weet ik ook meteen dat de 6e iui bijna begint. En ik had hem nog amper gedaan, en ik zag al een 2e streep! Ik heb inmiddels 4 verschillende merken gedaan, en ze zijn allemaal super positief! :$:$ Ik kan het nog niet helemaal geloven, maar dat komt vast nog wel!

17. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Hee, danip! Dat is goed nieuws zeg! Supergoed zelfs. Hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap! Hopelijk kun je er lekker van genieten! Echt fijn zeg!!!! :) :) :) :) :)

@Vlinder: eten en slapen gaat redelijk goed. Ze eet 's morgens brood, halverwege de ochtend fruit, met de lunch weer brood, rond 4 uur nog wat yoghurt of kwark en wat rooibosthee, rond 5 uur een soepstengel en rond 6 uur avondeten (groente en aardappel/pasta/o.i.d.) Aan vlees en ei proberen we haar nu langzaam te wennen. Ze krijgt nog BV op verzoek.

Slapen: ze krijgt geen BV meer tussen 00.00 en 06.00 uur en begint steeds beter door te slapen. Ik denk dat ze 2 van de 3 nachten doorslaapt. Wel is ze vaak om 6 uur wakker. Meestal is dat niet zo erg. Dan geef ik haar de borst en neemt mijn man haar mee voor het ontbijt en slaap ik nog even een uurtje (als ik niet moet werken uiteraard), maar nu zit hij in het buitenland, dus dat is wel vermoeiend. De laatste tijd had hij een paar keer werk waarbij hij in een hotel moest blijven overnachten.

Ze staat nu ook thuis. Ik vind het nog steeds zo'n gek gezicht, zo'n kleine garnaal die in de box of bij de bank staat! En ze wordt zo snel groot! Ongelooflijk.

Hoe is het met jullie?

18. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    drentse land
    danip, yeeaaaa.
    gefeliciteerd.
    Geweldig.
    keep us posted.

en de rest natuurlijk de hartelijke groeten van mij:)

19. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Danip van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap,wat een super super goed nieuws,wauw:D.

Aqui wat goed he dat jou kleine meid nu ook zo lekker door slaapt en zo lekker kan eten.Syl geniet ook van het eten en is zo makkelijk.
    Leuk he als ze gaan staan,Syl staat en loopt ook om de tafel,zo lief.

Draga hoe gaat het bij jou?

20. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    drentse land
    Met mij gaat het harstikke goed:)
    Leuke sinterklaas kado's gekocht voor mijn nichtje en neefje.
    We wachten nu op bericht van de RvdK of we een goed eindrapport krijgen.
    verder niet echt meer te vertellen. Het is hier meer werken,eten en slapen,lol.

Groetjes Draga

Deel Deze Pagina